Vegatopia Forum

keukenapparaten

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nevyn

  • *****
  • 1.426
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blenders
« Reactie #40 Gepost op: 12 mei 2005, 09:12:05 »
Wat een stom ding dan Dan ben ik toch nog blij met mijn sapcentrifuge, begon even te twijfelen toen ik die advertentie zag. In de mijne mag ook niet alles, van bananen en avocado's e.d. schijnt ie raar te gaan doen. Misschien kan ie geen sap maken van dingen waar geen sap in zit........ ;)
En wat verstoppen betreft, afhankelijk van het fruit wat ik gebruik, moet ik tussendoor wat vaker of minder vaak schoonmaken. Lekkere rijpe stukjes meloen geeft niet zoveel troep, druiven daarentegen wel, door al die velletjes. Dus dan moet ik tussendoor ff stoppen om schoon te maken. En tomaat kan er ook gewoon in. Heb ik nog niet gedaan want ik hou niet van tomatensap, maar het kan wel!

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Blenders
« Reactie #41 Gepost op: 12 mei 2005, 11:39:27 »
Citaat
De meeste AH Bonusaanbiedingen zijn verkrijgbaar bij alle AH-winkels. Voor minder alledaagse artikelen heeft u in onze grotere winkels de meeste keuze


Het is een onbekend merk. Ik zou eerder een sapcentrifuge bij Blokker halen van een iets bekender merk.. maar die is niet tegelijk ook blender, maar ik vind die blenders sowieso niks  :-\
Hoewel van een onbekend merk, heb ik het ding vandaag gekocht. 50 euro is niet idioot veel. Ik vertel wel of het bevalt.
Nou verschrikkelijk.
Nu het nog kon heb ik hem gelijk teruggebracht. Gelukkig deden ze niet moeilijk.
De citruspres: na twee helften deed de motor het niet meer. Te warm. Na een minuut weer wel en vervolgens weer twee helften en opnieuw stop.
De centrifuge deed het redelijk, maar kon je haast niet schoonmaken. Geen tomaat mogelijk! Terwijl ik gek ben op tomatensap.
De blender. Daarvan zitten de messen te hoog. Daarom blijven er grove stukken onderin zitten. Geprobeerd om een groentesap te maken van tomaat komkommer en courgette. Pas nadat ik er een flinke scheut tomatensap had bijgedaan, kreeg ik een onduidelijk drapje, met nog steeds grove stukken.
Tenslotte, onduidelijke gebruiksaanwijzing met veel waarschuwingen en zonder garantiebewijs!
TROEP DUS.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Blenders
« Reactie #42 Gepost op: 12 mei 2005, 14:19:02 »
jemig
,,,,فلافل

SanderV

Re:Blenders
« Reactie #43 Gepost op: 03 juni 2005, 14:07:57 »
Stond gisteren op een feest te werken en daar was een enorme negroide man bezig met een 3-tal blenders de meest lekkere smoothies te creeren. Dat maakt werken dan toch wel weer een stuk leuker :)

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blenders
« Reactie #44 Gepost op: 04 juni 2005, 11:06:14 »
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat het ertoe doet dat de man een neger is.
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

SanderV

Re:Blenders
« Reactie #45 Gepost op: 04 juni 2005, 11:58:46 »
Helemaal niks, alleen het was een heel typische man, die het geheel op een hele leuke manier verzorgde. Kan geen goede omschrijving bedenken, maar ik bedoel er niks mee hoor :)

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blenders
« Reactie #46 Gepost op: 04 juni 2005, 12:52:13 »
Ik dacht ook niet dat je er iets mee bedoelde hoor :)
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

uzi

Re:Blenders
« Reactie #47 Gepost op: 28 juni 2005, 20:29:27 »
Ik heb een blender van Tomado. Gewoon met zo'n 1,5 liter kan erop.
Op zich doet hij het natuurlijk goed, alleen ik hou niet zo van dikke sappen heb ik gemerkt. Vind geprest fuit toch lekkerder en daarom heb ik ook maar een citrus handpers gekocht voor 1,50 bij de hema :P
mijn blender gebruik ik niet zo vaak maar op zich is het wel handig om te hebben voor als ik wel zin heb om te blenderen.

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Blenders
« Reactie #48 Gepost op: 28 juni 2005, 20:31:25 »
mn vader heeft de magic bullet van tell sell gekocht en eerlijk waar: hij is goed :O

Ik zag zoiets staan bij de blokker. Heel wat goedkoper dan die van tell sell

25 euro zag ik er op staan.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2005, 20:31:37 door Dr@gonfly »
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Blenders
« Reactie #49 Gepost op: 29 juni 2005, 00:40:09 »
mn vader heeft de magic bullet van tell sell gekocht en eerlijk waar: hij is goed :O

Ik zag zoiets staan bij de blokker. Heel wat goedkoper dan die van tell sell

25 euro zag ik er op staan.
Hetzelfde merk DF? Of dezelfde manier van snijden, met die druk op de bovenkant en dan lekker hakselen?
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Blenders
« Reactie #50 Gepost op: 29 juni 2005, 01:24:58 »
Hetzelfde merk DF? Of dezelfde manier van snijden, met die druk op de bovenkant en dan lekker hakselen?
Ja zo ongeveer. Weet niet of het even uitgebreid was als die van tv, maar waren ook van koepeltjes die je kan gebruiken en ergens op te zetten. Kom deze week misschien nog wel bij de blokker. Zal dan even kijken hoe dat heette enzo. Misschien was het dezelfde als die het kruidvat een tijd terug had:
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine_nl/200518/mainimage/1_afbeelding.jpg

ff gegoogled... en op een huishoudelijk forum schrijft iemand:
Citaat
Ik heb vorige week de Magic Bullet bij de Blokker gekocht voor maar €24.99 en ik moet zeggen, hij is geweldig Ik maak er zowieso elke ochtend het fruithapje voor mijn kindje in en dat is in twee keer drukken klaar. Verder heb ik er nog niks mee gemaakt maar morgen is íe aan de beurt, dan ga ik aan de slag met hem.


Dus waarschijnlijk wel. Voor 25 euro.. is zoiets wel wat waard om te kopen denk ik? Tenminste om de gok te wagen..
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2005, 01:25:38 door Dr@gonfly »
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Kim

  • ***
  • 114
Re:Blenders
« Reactie #51 Gepost op: 29 juni 2005, 11:17:27 »
Wauw, toen ik die magic bullet bij tell-sell zag dacht ik: die moet ik hebben! Maar later bedacht ik dat je beter niet zo naief moet zijn en een produkt kopen dat bij tell-sell wordt aangeprezen. Maar als er hier mensen zijn die zeggen dat het echt werkt...
Ik wil hem voor mijn verjaardag!

Hmm, jammer dat mijn man waarschijnlijk vindt dat we al te veel rotzooi in de kast hebben staan....ehm: staafmixer in de aanbieding! Wie maakt me los!

Monique

Re:Blenders
« Reactie #52 Gepost op: 30 juni 2005, 22:21:59 »
Ik heb vanmorgen een blender gekocht..eindelijk :D
Ik wilde er al een tijdje 1, maar stelde het steeds uit, omdat ik ze nogal prijzig vind.
Nu stonden ze bij Blokker voor een 'leuke' prijs (€ 24, 99) en heb die dus gelijk gekocht.
Ik ben er bestwel blij mee, want ik vind fruitsapjes heerlijk.

Offline bloempjuh

  • ***
  • 196
  • Geslacht: Vrouw
    • b-log
Re:Blenders
« Reactie #53 Gepost op: 01 juli 2005, 11:42:09 »
Ook al heb ik geen blender (maar een staafmixer), toch even een net-uitgetest en goedgekeurd mixje:

Perziken uit blik (nachtje diepvries)
Groene appel
Plens sojamelk.

Resultaat: Heerlijk koude perzik-shake-sap-whatever :P
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Blenders
« Reactie #54 Gepost op: 01 juli 2005, 12:13:47 »
Ik heb vanmorgen een blender gekocht..eindelijk :D
Ik wilde er al een tijdje 1, maar stelde het steeds uit, omdat ik ze nogal prijzig vind.
Nu stonden ze bij Blokker voor een 'leuke' prijs (€ 24, 99) en heb die dus gelijk gekocht.
Ik ben er bestwel blij mee, want ik vind fruitsapjes heerlijk.
Welk merk is het geworden?
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Marietje

Re:Blenders
« Reactie #55 Gepost op: 01 juli 2005, 12:14:23 »
Ik heb een staafmixer en een sapcentrifuge, ben met allebei blij. Ooit, als ik een huis met een grote(re) keuken heb, wil ik ook zo'n Braun-keukenmachine-geval, maar daar heb ik nog ff geen plek.

Een paar lekkere mixjes:
- banaan in plakje, wat bosvruchten/frambozen uit de diepvries en dubbelfris (witte druif-citroen) en de staafmixer erop
Ook lekker is dubbelfris met aarbeien mixeren.

Monique

Re:Blenders
« Reactie #56 Gepost op: 01 juli 2005, 12:18:58 »
Ik heb vanmorgen een blender gekocht..eindelijk :D
Ik wilde er al een tijdje 1, maar stelde het steeds uit, omdat ik ze nogal prijzig vind.
Nu stonden ze bij Blokker voor een 'leuke' prijs (€ 24, 99) en heb die dus gelijk gekocht.
Ik ben er bestwel blij mee, want ik vind fruitsapjes heerlijk.
Welk merk is het geworden?

Tomado.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Blenders
« Reactie #57 Gepost op: 01 juli 2005, 12:25:19 »
Ik heb vanmorgen een blender gekocht..eindelijk :D
Ik wilde er al een tijdje 1, maar stelde het steeds uit, omdat ik ze nogal prijzig vind.
Nu stonden ze bij Blokker voor een 'leuke' prijs (€ 24, 99) en heb die dus gelijk gekocht.
Ik ben er bestwel blij mee, want ik vind fruitsapjes heerlijk.
Welk merk is het geworden?

Tomado.
Heb je hem al gebruikt? En beviel het?
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Monique

Re:Blenders
« Reactie #58 Gepost op: 02 juli 2005, 12:29:00 »
:yes:
Wat Alpro Soja Naturel en 2 Kiwi's, echt lekker :D
Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over :)

Offline Twilightje

  • ***
  • 299
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blenders
« Reactie #59 Gepost op: 05 juli 2005, 01:22:34 »
Zeg, ik kan er nog altijd niet goed aan uit. Kan je met een blender ook bvb wortelsap verkrijgen of is een blender gewoon een veredelde mixer?
Geregeld ontbijten met bvb een wortel-sinaas-gember sapje lijkt me zalig, maar denk dat ik daarvoor een (duurdere) sapcentrifuge nodig heb, niet? Schijnt ook nog een gedoe om af te wassen, je zou het rap afleren om het regelmatig te gebruiken.