Vegatopia Forum

keukenapparaten

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Re: [Producten] Vegatopia test: de Cuisinart Griddler Pro
« Reactie #120 Gepost op: 05 december 2014, 17:36:51 »
Ik kan er waarschijnlijk wel een voor je regelen, als jij het transport regelt.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Aiko

Re: [Producten] Vegatopia test: de Cuisinart Griddler Pro
« Reactie #121 Gepost op: 05 december 2014, 18:25:01 »
Dus ik moet het transport regelen voor iets waarmee ik het transport geregeld wil hebben?
Zo geweldig zijn de tosti's nou ook weer niet...

Re: [Producten] Vegatopia test: de Cuisinart Griddler Pro
« Reactie #122 Gepost op: 05 december 2014, 21:00:03 »
« Laatst bewerkt op: 06 december 2014, 14:10:33 door M@ñgalya@ñ »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re: [Producten] Vegatopia test: de Cuisinart Griddler Pro
« Reactie #123 Gepost op: 26 februari 2015, 16:38:03 »
Ik stel een tosti-uitje voor voor heel Vegatopia...!

(Maar ik moet bijvoorbaat alvast gaan bekennen dat ik niet denk dat er een beter broodrooster / tosti-apparaat is dan een AGA)
Dan neem jij je AGA mee, houden we een tosti/panini-test ;).

Misschien heb ik wat gemist hoor, maar wanneer ging dit nu ook alweer plaatsvinden? *pakt alvast agenda*
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Respect

  • **
  • 23
Re: [Producten] Vegatopia test: de Cuisinart Griddler Pro
« Reactie #124 Gepost op: 01 maart 2015, 18:54:02 »
Als je het stukje over de mogelijkhedenvan de GR50E leest, is zowat het enige nadeel aan dat ding de prijs.
Tip voor hier : http://www.mediamarkt.be/mcs/product/CUISINART-Contactgrill-%28GR50E%29,98952,509636,1684051.html?langId=-17#

Ook via: http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000120208/Cuisinart_GR_50_E.html#eyJkc2QiOiJhc2MiLCJkc2MiOiJkYXRhLXNvcnQtZGVmYXVsdCIsImRjcCI6MCwiZHVmIjoxfQ==  (en doorklikken naar alle winkeld vindt je deze bij Beste keus.nl)

Kan een prijsfout zijn maar moet volgens mij voor 219 euro te koop zijn dus wees er snel bij als je 70 JA 70 euro! voordeel wilt.
Ik heb hem via Art en kraft (in Belgie) gekocht maar kost die inmiddels ook weer meer.
http://i.imgur.com/bfT1Vla.jpg


Het grote voordeel van deze grill is de mogelijkheid om afzonderlijk de temperatuur van boven/onder in te stellen.

Ik sluit mij volledig aan bij het artikel van Machteld aan, maar experimenteer er vooral zelf ook lekker op los. Banaan in schil op de grill!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Producten] Vegatopia test: de Cuisinart Griddler Pro
« Reactie #125 Gepost op: 02 maart 2015, 11:14:20 »
Dank voor je reactie:).

Als je nog meer tips hebt, plaats ze gerust hier!
« Laatst bewerkt op: 02 maart 2015, 11:16:32 door Hizikigrrrl »

Offline Respect

  • **
  • 23
Re: keukenapparaten
« Reactie #126 Gepost op: 15 mei 2015, 17:17:08 »
Haha!. Nou de oorlog is begonnen. Dat ding is nu voor rond de 210 Euri te koop.
Belangrijk bij veel vegetarisch product is de vochtigheid. Geen idee of "volgen" of iets dergelijk mogelijk is via dit board maar morgen nog een te gek ding en wat gebruikstips...

Offline Respect

  • **
  • 23
Re: keukenapparaten
« Reactie #127 Gepost op: 16 mei 2015, 12:35:03 »
Laatst viel mijn oog op: http://www.blokker.nl/nl/blknl/emerio-pizza-box-oven  deze advertentie.
Uitgebreide info via deze link (en meteen de goedkoopste op dit moment...) met foto en video (Blokker levert gratis, paypal, mastercard, Ideal en afterpay)
Bij Wehkamp 10 € duurder! en ik heb ze nog duurder gezien...

Ik haal voor ong. 3.50 € wraps bij de Turkse winkel (18 stuks 30 cm) 500 gr pizza kaas 2.50 €
tomatenblokjes en pulpa di pomodoro (Lidl) courgette aubergine champignon uien basilicum oregano (vers uit de tuin)
En voor een extra kick Madam Jeanette (in dit geval goed handen wassen VOOR het plassen...)

Maar ik maar ze ook vers, gelukkig heb ik toegang tot groothandel (verse gist 2 € / kilo, rest vries ik in porties in)
Deeg maak ik in de broodmachine (ik koop geen fabrieksbrood meer sinds ik die heb) op de pizza stand.
Ik gebruik dan wel bakpapier, bij de wraps kan dat zonder.

Een aanwinst voor mijn keuken!

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re: keukenapparaten
« Reactie #128 Gepost op: 17 mei 2015, 10:43:13 »
Ik kan nergens zien wat de maximum temperatuur van di apparaat is, neem aan dat jij dat wel weet Respect?
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Respect

  • **
  • 23
Re: keukenapparaten
« Reactie #129 Gepost op: 22 mei 2015, 10:49:05 »
Ik las ergens dat deze 270 graden wordt, moet je dan ook niet vergelijken met temperaturen van steenoven op hout, prijs is ook wat anders...
Wel erbij blijven, bewijs dat het fout kan... http://i.imgur.com/9szoVrG.jpg
Mijn meter gaat tot 250 (set temp) en geeft "Hi" aan... http://i.imgur.com/Z3fnX6Q.jpg

Gloeispiralen zitten dan ook erg dicht op het product. dus die 270 graden geloof ik wel.

Overigens is die meter te koop bij Ikea, voor http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20103016/
de goedkoopste van allemaal en prima ding! :)

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.292
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: keukenapparaten
« Reactie #130 Gepost op: 05 juli 2015, 21:24:33 »
Kennen jullie de Thermomix? Dat apparaat kan álles maar dan ook echt álles. Tenminste, volgens een aantal vrienden en bekenden. Deeg kneden, pizza bakken, soep koken, sausjes maken, groente stomen, emulsies (mayonaise) maken en nog veel meer. En dat slechts voor een slordige 1000 euro.

Zodra je met die thermomixbezitters over eten of koken begint, is het een kwestie van seconden voordat het woord Thermomix valt. Die kan dat wat jij nog met de hand doet automatisch, sneller, beter en gezonder. Maakt niet uit wat.

Gelukkig verscheen er afgelopen week een (Duitse) column waaruit blijkt dat ik niet de enige ben die zich daaraan stoort: Thermomixer, lasst mich in Ruhe! Warum mich (viele) Thermomix-Menschen so nerven;D

Zo, wie durft als eerste te bekennen dat hij/zij een Thermomix heeft en zelfs gebruikt!
« Laatst bewerkt op: 06 juli 2015, 02:05:45 door Eelco »
Gemüse ist mein Fleisch

Aiko

Re: keukenapparaten
« Reactie #131 Gepost op: 05 juli 2015, 21:29:11 »
Duizend euro!? Kan 'ie ook afwassen?

Ik houd het wel bij mijn twee keukenapparaten, een simpele staafmixer en een simpele broodbakmachine (feitelijk heb ik er vier van de laatste...).

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.292
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: keukenapparaten
« Reactie #132 Gepost op: 05 juli 2015, 21:30:58 »
Duizend euro!? Kan 'ie ook afwassen?
Als je een Thermomix gebruikt, hoef je helemaal niet meer af te wassen!
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re: keukenapparaten
« Reactie #133 Gepost op: 05 juli 2015, 22:26:23 »
Ik leef kennelijk onder een steen, want ik had er nog nooit van gehoord.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re: keukenapparaten
« Reactie #134 Gepost op: 06 juli 2015, 17:34:59 »
Het is piramideverkoop, geen wonder dat alle gebruikers zo enthousiast zijn, ze hopen jou er ook eentje te verkopen  ;D

http://www.thermomixnederland.nl/?page_id=13

Alleen al hierom weiger ik er eentje te kopen, hoe hoog het "digitale speeltjes" gehalte ook is.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.502
Re: keukenapparaten
« Reactie #135 Gepost op: 06 juli 2015, 18:24:00 »
Ik denk dat je voor ongeveer 1000 euro ook wel de meest blitse keukenmachine kan kopen, plus een mooie oven/magnetron.
De tekst op de website is wel tenenkrommend, en dat filmpje is zo zo drama ;P

Voorzover ik kan zien is het een blender gecombineerd met een warmte-element en wat digitale snufjes/recepten? Of mis ik nu iets?

Wat ik me nog kan herinneren van Tell Sell was dat alles wat je zelf maakt, gezond is. Dus dat "gezonde" aspect lijkt me vooral het zelfmaakgebeuren te zijn? En dat het je stap voor stap door recepten loost, daar heb je ook kookboeken/-apps voor. Ik heb zo'n vermoeden dat je zelf nog best een boel stappen moet doen, alleen gebruik je misschien minder apparaten.

Ik ben altijd wel gefascineerd door zulk soort producten, beroepsdeformatie enzo :) Zou wel eens willen zien hoe het nou precies werkt en of het echt wel zo handig is (maar niet zo erg om er een demo van te bezoeken).

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re: keukenapparaten
« Reactie #136 Gepost op: 06 juli 2015, 19:06:16 »
Lijkt me helemaal niet leuk, een keukenmachine die alles voor me doet. Ik doe het liever zelf, met af en toe een beetje hulp. Maar daarvoor is een 'gewone' keukenmachine ook prima geschikt.

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re: keukenapparaten
« Reactie #137 Gepost op: 06 juli 2015, 19:07:45 »
Hij heeft trouwens ook nog concurrentie  ;D

http://www.kitchenaid.nl/cookprocessor/

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re: keukenapparaten
« Reactie #138 Gepost op: 06 juli 2015, 19:29:31 »
Daar word ik hebberig van. Maar ik ben wel benieuwd naar de prijs, en ga dan besluiten dat dat ding veel te duur is voor wat het toe zou kunnen voegen aan mijn geluk.

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.292
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: keukenapparaten
« Reactie #139 Gepost op: 06 juli 2015, 20:24:51 »
Het is piramideverkoop, geen wonder dat alle gebruikers zo enthousiast zijn, ze hopen jou er ook eentje te verkopen  ;D
Aha  ;D. Nee, ik geloof niet dat mijn kennissen me eentje probeerden aan te smeren  ;). Zo geldbelust zijn ze nu ook weer niet.
Gemüse ist mein Fleisch