Mei 24, 2012, 15:42:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediėnt van de maand: amarenen

Koken Pasta met verse kapucijners en vegaspek - Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34 ... 45   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hardlopen  (gelezen 91881 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.
~*~Gwennepen~*~
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #600 Gepost op: Juli 20, 2010, 19:56:11 »

had vrijdag 50 min hardgelopen (met interval van ongeveer 2minuten per stuk) voor de eerste keer vondik best goed.. We liepen niet op tijd maar op afstand.. "Tot het viaduct?" Nee tot de brandweer" (net iets verder dan viaduct) kijken of we volhielden.. Tussendoor nog sprintstukje gedaan.. klein beetje last van bovenbeenspieren gehad verder niks..
vond dat best volhield als je keek dat ik in 2 dagen 1 broodje ophad.. kreeg niks weg omdat N. donderdag had uitgemaakt  Cry

Mupke toch Aai over de bol Sterkte.

mollig, kippig en kattig
Muppet
Super-forummer

« Antwoord #601 Gepost op: Juli 21, 2010, 01:34:12 »

zouden eigenlijk vandaag gaan maar vriendin had een musical nog sįvonds van broertje van d'r vriend..
Misschien donderdagavond gaan we nou.. Maar ga dan eerst nog dag met N. (ex) naar Amsterdam.. ff kijken hoe ik daaruit kom..
Ben vrijdag rond half 8 gaan lopen..

A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.
Juud74
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #602 Gepost op: Juli 21, 2010, 22:25:51 »

Vandaag om 5:00 uur opgestaan om te hardlopen. 't Is me nog gelukt ook, het opstaan Wink. Hardlopen ging ook goed. Was al best warm, dus niet al te hard en inspannend gedaan. Dacht dat er meer joggers zouden zijn, maar nee, ik was de enige. Wel veel konijnen gezien en een paar slapende lui in het gras.

Ik heb het uitgemaakt met "Start to Run" Evie. Ik ben tot les 17 gekomen, maar ik loop te weinig waardoor het opbouwschema (interval) niet werkt. 
Ik probeer nu een a twee keer per week te lopen en dan elke keer een stukje erbij.

Via "MapMyRun.com" een 5-km route door het Westerpark gevonden: http://www.mapmyrun.com/view_route?r=abaf3cd43e515147774a25b61f7f79d1

Dat wordt mijn hardloopdoel  Smiley
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #603 Gepost op: Juli 21, 2010, 22:41:57 »

Om 5 uur opgestaan om te lopen... ik vind jullie allemaal zo verschrikkelijk knap.
Je zal ook wel moeten met dit weer (al is het nu lekker agekoeld en zou ik nu dus kunnen gaan lopen) maar dat jullie je er ook nog toe zetten... knap.

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Wombat
Super-forummer

« Antwoord #604 Gepost op: Juli 22, 2010, 22:42:59 »

5 uur vind ik inderdaad wel erg heldhaftig. 6 uur is voor mij het uiterste. Maar het voordeel is dat je je, als je eenmaal gesport hebt, de rest van de dag zo veel beter voelt.
Aiko
Koning Slachter
Mega-forummer

Geslacht: Man

« Antwoord #605 Gepost op: Juli 23, 2010, 01:08:57 »

Vandaag een mooi eind gefietst. Dit kalenderjaar nog geen rit van honderd kilometer, dus ik moest van mijzelf in plaats van tweeėnnegentig nog maar een klein omrondje fietsen om toch die afgeronde honderd te halen. Als beloning heb ik mijzelf om elf uur 's-avonds een grote kom griesmeelpudding cadeau gedaan. Dik verdiend.

« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
Lelle
Mega-forummer

« Antwoord #606 Gepost op: Juli 23, 2010, 01:12:09 »

Ehhh... off topic?
 Grin

sprak het heilige boontje.

I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
Aiko
Koning Slachter
Mega-forummer

Geslacht: Man

« Antwoord #607 Gepost op: Juli 23, 2010, 01:13:33 »

Ehhh... off topic?
 Grin

sprak het heilige boontje.

Wielrennen is toch ook een soort hardlopen? Is zelfs nog harder hardlopen dan hardlopen.

« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
lieve lijn
Mega-forummer

lieflijntje
« Antwoord #608 Gepost op: Juli 23, 2010, 08:50:37 »

heb zowaar mijn hardloopspul meegenomen naar Ehv. Dus als over een kleine 2 uur de schilder weg is ga ik een rondje door het heerlijke koele (want een miljoen bomen) park rennen  Grin

Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
Wombat
Super-forummer

« Antwoord #609 Gepost op: Juli 23, 2010, 11:10:28 »

Goed voornemen. Succes.
lieve lijn
Mega-forummer

lieflijntje
« Antwoord #610 Gepost op: Juli 23, 2010, 11:12:35 »

jammer genoeg is de schilder nog lang niet klaar.  Angry

en ze hebben de deel van de kozijnen eruit gehaald, zit dus serieus in een lange broek en met een vest aan in de woonkamer en t is niet warm  Undecided enige dag deze week dat t sochtends geen 20 graden is gaat hier de boel open..

Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
Wombat
Super-forummer

« Antwoord #611 Gepost op: Juli 26, 2010, 19:02:02 »

Het is alweer gelukt. Het lijkt steeds makkelijker te gaan. Volgende keer ietsje verder. Jammer dat ik mijn Damloopstartbewijs al aan iemand anders heb beloofd. (Nou ja, niet echt jammer, ik hoop dan op vakantie te zijn, dat had ik nog niet gepland toen ik me inschreef voor de Damloop.)
lieve lijn
Mega-forummer

lieflijntje
« Antwoord #612 Gepost op: Juli 27, 2010, 08:35:01 »

Misschien moet ik maar eerst gaan leren lopen voordat ik ga hardlopen  Grin

Vrijdag op mijn plaat gegaan toen ik mezelf iets te hard aan t pushen was, nu doet mijn voet nog zeer!

Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #613 Gepost op: Juli 27, 2010, 11:45:59 »

Het is alweer gelukt. Het lijkt steeds makkelijker te gaan. Volgende keer ietsje verder. Jammer dat ik mijn Damloopstartbewijs al aan iemand anders heb beloofd. (Nou ja, niet echt jammer, ik hoop dan op vakantie te zijn, dat had ik nog niet gepland toen ik me inschreef voor de Damloop.)

Die persoon heeft inmiddels volgens mij drie startbewijzen, dus dat komt goed Wink

This is between me and the vegetable!
Wombat
Super-forummer

« Antwoord #614 Gepost op: Juli 27, 2010, 11:53:52 »

Die persoon heeft inmiddels volgens mij drie startbewijzen, dus dat komt goed Wink
Nee, het was iemand anders, maar die mailde me dat hij toch niet kan. Moet ik toch nog even verder zoeken.
Joske
Super-forummer

josine.martens
« Antwoord #615 Gepost op: Juli 27, 2010, 18:56:05 »

... mijn Damloopstartbewijs ...
Giechel ik las darmloopstartbewijs
Muppet
Super-forummer

« Antwoord #616 Gepost op: Juli 27, 2010, 18:59:49 »

gisteren weer hardgelopen Smiley ging goed

leuke site waar je kan kijken hoe ver je afstand was die je gelopen hebt.. (kan natuurlijk ook van te voren kijken hoeveel je wilt lopen en hoe, route uitstippelen)

http://www.afstandmeten.nl/

kom er dus net achter dat we gisteren minder gelopen hadden de vorige keer.. maar ook minder minuten (misschien logisch ook daarom)

A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.
Wombat
Super-forummer

« Antwoord #617 Gepost op: Juli 27, 2010, 19:22:59 »

Ik heb een vast rondje, soms meer, soms minder minuten. Als het echt goed gaat, voeg ik een klein stukje toe. Niet eerder.
Muppet
Super-forummer

« Antwoord #618 Gepost op: Augustus 08, 2010, 13:00:40 »

Gister weer hard gelopen (erg hard ging het niet na avond stappen en om 4uur pas slapen)
Ging dus voor geen meter! Bij vriendin M. ook niet.. Leek bij allebei of voeten mr halve cm van de grond kwamen, en of er lood in benen zat.

Weten jullie of je beter s'vonds of s 'ochtends kan hardlopen?
Hier in Roosendaal wordt de 10 km meestal rond een uur of 5 gehouden, is dat misschien speciaal gedaan?
We dachten dat je dan al beetje soepele spieren ofzo hebt omdat je dan al een hele dag bezig bent..  Huh?

haantje
Mega-forummer

« Antwoord #619 Gepost op: Augustus 08, 2010, 13:11:28 »

Ik heb geen idee, maar zou dat niet per persoon verschillen en ook per moment?

"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
Pagina's: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34 ... 45   Omhoog
  Print  

Ga naar: