Vegatopia Forum

Poll

Hoe vaak per dag poep je, gemiddeld?

Vega: 1x per dag
52 (33.1%)
Vega: 2x per dag
53 (33.8%)
Vega: 3x of meer per dag
16 (10.2%)
Vega: 1x per 2 dagen of minder
16 (10.2%)
Niet vega: 1x per dag
11 (7%)
Niet vega: 2x per dag
6 (3.8%)
Niet vega: 3x of meer per dag
1 (0.6%)
Niet vega: 1x per 2 dagen of minder
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 67

Hoe vaak poep jij?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #120 Gepost op: 30 april 2010, 11:00:19 »
Per dag ja, iig 2 soms 3x. Ik nam aan dat dat door de vele vezels kwam van plantaardige voeding.

Offline Djooiss

  • *****
  • 1.843
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #121 Gepost op: 06 mei 2010, 08:23:00 »
Beetje off topic, maar hoe zit het met jullie stoelgang buitenshuis?
Er zijn van die mensen ( mannen vooral?) die altijd en overal naar het toilet kunnen gaan, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Het duurt behoorlijk wat maanden eer ik bij mijn lief naar het toilet kan en op festivals ofzo, blijft het gerust zitten tot ik weer thuis ben ( heel prettig, zo'n opgeblazen rotgevoel in je darmen NOT).

Mijn stoelgang is overigens wel verbeterd door het vegetarisch eten, van eens in de 2 dagen naar iedere ochtend.
Life isnīt about waiting for the storm to pass..
itīs about getting out there and dancing in the rain

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #122 Gepost op: 06 mei 2010, 08:58:38 »
Beetje off topic, maar hoe zit het met jullie stoelgang buitenshuis?
Er zijn van die mensen ( mannen vooral?) die altijd en overal naar het toilet kunnen gaan, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Het duurt behoorlijk wat maanden eer ik bij mijn lief naar het toilet kan en op festivals ofzo, blijft het gerust zitten tot ik weer thuis ben ( heel prettig, zo'n opgeblazen rotgevoel in je darmen NOT).

Mijn stoelgang is overigens wel verbeterd door het vegetarisch eten, van eens in de 2 dagen naar iedere ochtend.
Maar als je dan twee of drie dagen niet thuis bent, krijg je toch vreselijke buikpijn? En hoe gaat dat dan op vakantie? Lijkt me heel vervelend!

Ik kan altijd en overal naar de wc, geen enkel probleem mee. Ik snap ook niet zo goed wat het nu psychologisch kan zijn waardoor dit bij sommige mensen blokkeert. Iets uit de oertijd, dat je daarmee je aanwezigheid verraadt in een vijandige omgeving, door de lucht?

Ik ken trouwens mannen die niet eens in het openbaar kunnen plassen, laat staan poepen...
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.313
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #123 Gepost op: 06 mei 2010, 10:57:00 »
Heb het maximaal een dagje, maar meestal niet.

Mijn ex ging trouwens na 4 jaar niet eens op mijn toilet als ik er niet was. Vond ik erg vreemd.
« Laatst bewerkt op: 06 mei 2010, 11:16:07 door LL de Ling »

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.901
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #124 Gepost op: 06 mei 2010, 11:02:59 »
Ik ken trouwens mannen die niet eens in het openbaar kunnen plassen, laat staan poepen...

Eh, in het openbaar poepen? Zoals hier gebeurt?

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #125 Gepost op: 06 mei 2010, 11:28:52 »
Ik ken trouwens mannen die niet eens in het openbaar kunnen plassen, laat staan poepen...

Eh, in het openbaar poepen? Zoals hier gebeurt?
Kan toch ook een plasje zijn? Volgens mij heeft ze zelfs haar broek nog aan hoor.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #126 Gepost op: 06 mei 2010, 11:34:03 »
Ik ken trouwens mannen die niet eens in het openbaar kunnen plassen, laat staan poepen...

Eh, in het openbaar poepen? Zoals hier gebeurt?
In het openbaar - op een openbaar toilet, niet op de openbare stoep ofzo  :)
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Djooiss

  • *****
  • 1.843
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #127 Gepost op: 06 mei 2010, 13:06:36 »
Beetje off topic, maar hoe zit het met jullie stoelgang buitenshuis?
Er zijn van die mensen ( mannen vooral?) die altijd en overal naar het toilet kunnen gaan, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Het duurt behoorlijk wat maanden eer ik bij mijn lief naar het toilet kan en op festivals ofzo, blijft het gerust zitten tot ik weer thuis ben ( heel prettig, zo'n opgeblazen rotgevoel in je darmen NOT).

Mijn stoelgang is overigens wel verbeterd door het vegetarisch eten, van eens in de 2 dagen naar iedere ochtend.
Maar als je dan twee of drie dagen niet thuis bent, krijg je toch vreselijke buikpijn? En hoe gaat dat dan op vakantie? Lijkt me heel vervelend!


Precies, buikpijn en een heel vervelend opgeblazen gevoel. Heel irritant.Op vakantie ga ik zelden,dus dat weet ik niet heel zeker, geloof dat ik dan na een dag of 3,4 wel kan.
Overigens duurt het bij mij ook altijd even eer ik naar het toilet kan bij een geliefde. Meestal na een paar maanden en dan pas als diegene niet in huis is.
Life isnīt about waiting for the storm to pass..
itīs about getting out there and dancing in the rain

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #128 Gepost op: 06 mei 2010, 15:54:41 »
Ik zit wel een stuk comfortabeler op eigen pot en daar is de wetenschap dat er altijd zacht en genoeg wc-papier is (ik heb tere billetjes  ;) ). Maar als het er uit moet, moet het er uit. Liever niet op festivals, maar op een gegeven moment is het vol en moet er ergens iets uit.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #129 Gepost op: 06 mei 2010, 18:23:07 »
ben blij dat ik daar geen last van heb. Ik kan overal en hoewel ik op sommige plaatsen ook liever niet ga.. uhm ja.

ennuh misschien hoort dit in de bekentenissendraad maar met dagen als koninginnedag en bevrijdingsfestival, lees: waar je een uur in de rij moet staan voor de wc en dan vervolgens vet mag betalen voor een hele smerige dixie waar geen wc papier is of dat het in de pies van een ander op de grond ligt, doe ik toch ook als die meisjes... Alleen zorg ik dat ik ergens zit waar ik niet gezien wordt.
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #130 Gepost op: 06 mei 2010, 21:42:59 »
Ik neem dan gewoon de mannenwc, staat nooit een rij voor.
Vind ik ook altijd schitterend om in de kroeg te doen ;)

Maar ik kan en moet dus ook overal. Soms wilde ik wel dat ik niet moest want als je de eerste keer bij iemand op visite bent vind ik het behoorlijk irritant, maar ik zou het met de beste wil van de wereld niet tegen kunnen houden.

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #131 Gepost op: 06 mei 2010, 21:47:58 »
Hoort deze draad trouwens niet thuis in Café Centraal? Die is volgens mij afgeschermd van de boze wereld en daardoor wat intiemer.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #132 Gepost op: 06 mei 2010, 22:20:33 »
Ik neem dan gewoon de mannenwc, staat nooit een rij voor.
Vind ik ook altijd schitterend om in de kroeg te doen ;)

Maar ik kan en moet dus ook overal. Soms wilde ik wel dat ik niet moest want als je de eerste keer bij iemand op visite bent vind ik het behoorlijk irritant, maar ik zou het met de beste wil van de wereld niet tegen kunnen houden.

uhm ja maar op festivals zijn die er niet... tenzij jij een plaskruis kan gebruiken zonder zo'n vieze p-mate  ;D
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #133 Gepost op: 06 mei 2010, 22:22:12 »
Haha ik doelde op drukke kroegen, maar heb het in dat geval ook over plassen. Te laat op de avond voor andere dingen ;)

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.293
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Gemüse ist mein Fleisch

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #135 Gepost op: 28 augustus 2010, 14:51:09 »

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #136 Gepost op: 28 augustus 2010, 15:24:00 »
Ik ken ze alleen maar van de campings. Maar worden die ook in gewone Franse woonhuizen gebruikt?
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Wombat

  • *****
  • 2.706
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #137 Gepost op: 28 augustus 2010, 15:28:58 »
Nee. En in Frankrijk spreken ze van Turks toilet.

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #138 Gepost op: 28 augustus 2010, 19:51:26 »
Startblokken!
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Eline

  • ***
  • 243
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #139 Gepost op: 28 augustus 2010, 22:53:09 »
Ik ga elke morgen na de koffie :-)
Ik vind het niet erg om dat in het bijzijn van m'n vriend te doen.
Hij durft niet tot ik op een andere verdieping ben of in bed lig. Hij snapt niet dat het bij mij niet vies ruikt ;-p
lol! wat een topic ;-)