Vegatopia Forum

Poll

Hoe vaak per dag poep je, gemiddeld?

Vega: 1x per dag
52 (33.1%)
Vega: 2x per dag
53 (33.8%)
Vega: 3x of meer per dag
16 (10.2%)
Vega: 1x per 2 dagen of minder
16 (10.2%)
Niet vega: 1x per dag
11 (7%)
Niet vega: 2x per dag
6 (3.8%)
Niet vega: 3x of meer per dag
1 (0.6%)
Niet vega: 1x per 2 dagen of minder
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 67

Hoe vaak poep jij?

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #80 Gepost op: 10 november 2005, 23:08:39 »
Ook heb ik af en toe dat ik helemaal niet goed wordt, zweten en wordt dan licht in mijn hoofd. Ik denk dan dat ik flauw ga vallen, maar later blijkt fat ik 'gewoon' moet poepen en zijn alle verschijnselen weer weg. Hahaha...:heehee:

Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet iets is om om te lachen hoor. M.a.w., wel iets om niet al te lichtzinnig mee om te gaan. :nosmile:

“it's strange how life makes sense in time...”

Monique

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #81 Gepost op: 12 november 2005, 08:31:22 »
Ja, het is me wat hè?

Ja en dan te bedenken dat ik al blij ben als ik 1 keer per dag poep :-\

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #82 Gepost op: 12 november 2005, 11:03:56 »
Ook heb ik af en toe dat ik helemaal niet goed wordt, zweten en wordt dan licht in mijn hoofd. Ik denk dan dat ik flauw ga vallen, maar later blijkt fat ik 'gewoon' moet poepen en zijn alle verschijnselen weer weg. Hahaha...:heehee:

Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet iets is om om te lachen hoor. M.a.w., wel iets om niet al te lichtzinnig mee om te gaan. :nosmile:

ik heb ook zoiets, maar alleen als ik zo'n nood-poep heb door peper  (precies een uur na de peper, rennen!). De tegeltjes in de badkamer gaan ook golven dan enzo.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #83 Gepost op: 12 november 2005, 14:30:55 »
Apart! Gaat dat dan ook gepaard met echte hallucinaties, of blijft het bij dingen die gaan rimpelen en bewegen?

Offline Sharon

  • **
  • 56
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #84 Gepost op: 12 november 2005, 17:59:46 »
Poepen... brrr, pure tijdverspilling. Ik probeer het zo min mogelijk te doen 2/3 keer in de week vind ik zat. Maar als ik het doe, dan het liefst thuis met de deur open en dan gewoon doorkletsen (behalve als er visite is natuurlijk!). Waar vervolgens de wederhelft niet zo blij mee is, maar ach... hij moet niet zeuren hij (wel vleeseter) gaat 1 of 2 keer op een dag. Dus ik heb vaker de kans om in zijn verrotte frikandellen lucht te zitten, dan omgekeerd.
Eerste keer dat ik hier iets post, leuke site!

Monique

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #85 Gepost op: 12 november 2005, 18:28:15 »
Poepen... brrr, pure tijdverspilling.

Ik kan genoeg andere dingen bedenken die nog veel meer pure tijdverspilling zijn dan poepen hoor...

Offline bambi

  • ******
  • 5.558
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #86 Gepost op: 12 november 2005, 19:00:44 »
Apart! Gaat dat dan ook gepaard met echte hallucinaties, of blijft het bij dingen die gaan rimpelen en bewegen?

nee, meer zoals die 3D plaatjes van vroeger. Als je je er even overheen zet dat het eng is, kan het dus uitpuilen, in-en-uit gaan etc.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Flien

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #87 Gepost op: 21 november 2005, 22:15:42 »
In belgië is poepen iets anders daarom dat ik het zo een rare topic vond.. 8) ;) ;)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #88 Gepost op: 21 november 2005, 22:17:48 »
In belgië is poepen iets anders daarom dat ik het zo een rare topic vond.. 8) ;) ;)
Dat hadden meer Belgen, geloof ik.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #89 Gepost op: 24 november 2005, 19:29:08 »
Mijn vriend merkt nu dat, als hij vlees heeft gegeten, hij last heeft van onrustige ingewanden. Darmen die rommelen, zwaar gevoel in de maag, stinkende scheten :iek: en een beetje breïge ontlasting.
Ik zeg dan:" tja, je lichaam geeft het zelf al aan..." en hij is het daar mee eens 8)
Had ik al verteld hoe vaak ik poep? Volgens mij nog niet. Ik moet heel onregelmatig. Soms 2 dagen niet, soms 6 keer per dag. Ik heb een spastisch darmpje dus daar komt dat door. Het ligt er ook aan wat ik eet, hoewel ik nog steeds niet een produkt als boosdoener kan noemen.
Ik vind het wel vervelend want ik háát het om bij andere mensen naar de wc te moeten gaan, om te poepen. Met als gevolg dat ik het vaak ophoud en een dikke opgebalzen buik ervan krijg. Ja ja, de mannen zullen wel weer zeggen: "doe niet zo raar en ga gewoon", maar de meiden begrijpen vast wel wat ik bedoel ;)
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #90 Gepost op: 27 november 2005, 00:52:28 »
Niet zeuren, we zitten hier niet in de kerk hoor! :P


Stel je voor zeg, poepen in de kerk. Het moet toch niet gekker worden. Op het altaar zeker. Of in het biechthokje. Na ja, als je echt nodig moet. "Ik wil effe een potje biechten, vader, maar eh, ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken... Of toch... Ja, het is al gelukt! Ja, u hebt gelijk, vader! Een potje biechten, dat lucht op!"

En Belgique heeft poepen nog een geheel andere betekenis. Een tegengestelde, zo gezegd... voor de goede verstaander. Kun je ook doen in de kerk. In het biechthokje bijvoorbeeld. Zo'n fijne kleine intieme ruimte nodigt er wel toe uit.

Schijten, nu we het er toch over hebben, en met we het majesteitelijk meervoud aangewend, is trouwens een grote hobby van ons. Wij citeren een gevleugeld woord van onszelf: "Een lekker potje schijten is een waar genoegen."  Vooral met deze koude dagen. Raampje dicht, kacheltje aan. Wat lectuur erbij en schijten maar. Geeft echt zo'n weldadig gevoel. De laatste tijd dikwijls van die enorme hopen die pas na drie keer doorspoelen in het riool belanden. Een grote jongen dat ik me dan voel!

Ach, een genie zijn, het valt lang niet altijd mee, maar als je een lief meisje hebt en af en toe een lekker potje schijten kunt, dan is het leven, ook voor een genie, nog best een feest.

Flien

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #91 Gepost op: 09 december 2005, 18:27:59 »
Is goed poepen dat lucht op.. dat is mijn mening.. :)

En op zijn Belgisch poepen in de biechtstoel..hihi.. lijkt me wel tof maar tis ma frisjes e.. ;)

 :-*Knuf

Tamara

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #92 Gepost op: 12 januari 2006, 18:02:21 »
Mijn vriend merkt nu dat, als hij vlees heeft gegeten, hij last heeft van onrustige ingewanden. Darmen die rommelen, zwaar gevoel in de maag, stinkende scheten :iek: en een beetje breïge ontlasting.
Ik zeg dan:" tja, je lichaam geeft het zelf al aan..." en hij is het daar mee eens 8)
Had ik al verteld hoe vaak ik poep? Volgens mij nog niet. Ik moet heel onregelmatig. Soms 2 dagen niet, soms 6 keer per dag. Ik heb een spastisch darmpje dus daar komt dat door. Het ligt er ook aan wat ik eet, hoewel ik nog steeds niet een produkt als boosdoener kan noemen.
Ik vind het wel vervelend want ik háát het om bij andere mensen naar de wc te moeten gaan, om te poepen. Met als gevolg dat ik het vaak ophoud en een dikke opgebalzen buik ervan krijg. Ja ja, de mannen zullen wel weer zeggen: "doe niet zo raar en ga gewoon", maar de meiden begrijpen vast wel wat ik bedoel ;)

Ik weet precies wat je bedoeld Laurita ;D
Poepen doe ik altijd thuis, waarom?
Omdat het mijn thuisbasis is en ik daar gewoon kan zijn wie ik wil zijn, dus dat betekend, winden laten zoveel je lief is, schelden en tieren, zeuren, mopperen, op een irritante manier aan mijn halflange lokken trekken, in mijn gezicht drukken als ik nerveus ben, een boer laten als er teveel druk op de maag ligt en inderdaad als laatste ongeneerd stinken op het toilet.
Buiten de deur beging ik er gewoon niet aan , het voelt niet safe niet vertrouwd, maar bovenal beschamend, kennelijk heerst er toch een taboe op in elkaars lichaamssappengeuren hangen, toch is het vrij normaal, de natuur is nou eenmaal zo, maar omdat we met zijn allen zo gemoderniseerd zijn, pleetonnen kennen en foetsieba-weg-vies luchtje sprays kopen om de geuren te verdrijven ben je al gauw een giertank als je daar niet aan meewerkt, dus, het resultaat is dan: Aleen toiletten als het thuis is.

Maar dat soort gekke beschaamtenissen kunnen voor grote ongemakken zorgen, ik kan het weten ik heb het 1 keer mogen ervaren dat ik uit beleefdheid het bezoekje tijdens een verjaardagsfeestje naar het toilet maar heb overgeslagen, ik voelde het borrelen en borrelen(allemaal de schuld van die bruine bonenschotel) en uiteindelijk wierp het ophouden ''Snachts zijn wrange vruchten af, ik stond letterlijk krom van de darmkrampen, eigenlijk zou je gewoon moeten gaan wanneer je iets dringends op voelt komen, immers zit ik ook wel eens in de stank van een ander, waarom zei dan niet in die van mij ;)

Offline Nevyn

  • *****
  • 1.426
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #93 Gepost op: 14 januari 2006, 14:56:39 »
Ik kan dat ook niet hoor, ophouden. Net als met plassen, als ik moet dan moet ik. En dan ga ik dus ook, maakt me niet uit waar. Of het nou op m'n werk is, als ik op visite ben etc.

MoNsTeR

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #94 Gepost op: 21 september 2006, 13:44:23 »
Vroeger had ik dagen waarop ik wel twee of drie keer kon, en stevig ook. Tegenwoordig is het nog maar een keer, maar wel op een prettige manier. ;D

proud-veggie

Is het ontgifting?
« Reactie #95 Gepost op: 10 oktober 2006, 19:19:37 »
Ik ben nu 1 week vegetarier!

Sinds ik dat ben heb ik last van veel poepen en krampen, ook is mijn ontlasting dun (misschien niet zo'n fris onderwerp, maar jah).

Ik vroeg mijn moeder hoe dat kon en ze zei dat mijn lichaam zich waarschijnlijk is aan het ongiften. Maar ongeveer 1 jaar geleden was ik ook vegetarier geworden (helaas: mislukte poging :( ) en toen had ik hier ook last van.

Zijn er hier mensen die hier ook last van hebben gehad en of dit normaal is?

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #96 Gepost op: 10 oktober 2006, 23:38:49 »
Heb je meteen je eetpatroon omgegooid of heb je gewoon vlees geschrapt en vervangen door vegameuk?
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

proud-veggie

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #97 Gepost op: 11 oktober 2006, 00:09:05 »
Ik heb vlees geschrapt en eet nu vaker een vleesvervanger

MoNsTeR

Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #98 Gepost op: 13 oktober 2006, 10:28:27 »
veel fruit eten helpt ook goed, poep je prima van. (maar niet te veel banaan heb ik me laten vertellen) ;D

Offline braam

  • ***
  • 460
Re:Hoe vaak poep jij?
« Reactie #99 Gepost op: 14 oktober 2006, 08:57:13 »
Ik ben ook nog niet zo lang vegetarisch en ik heb van de ene op de andere dag mijn eetpatroon veranderd. Wel is het zo dat ik nooit veel vlees heb gegeten en dat ik al 1x in de week vegetarisch at bij een vriendin. Vlees heeft veel tijd nodig om te verteren en resten blijven lang in je darmen. Als dit opeens verandert moet je lichaam daar aan wennen. Ik kreeg een heel andere stoelgang. Ik had niet zoveel last als jij maar ik heb wel gemerkt dat mijn lichaam moest wennen. Dat is nu gebeurd en ik voel me er veel beter bij. Nog even doorzetten denk ik in jouw geval.