Vegetarisch - voor iedereen > Vegetarische producten

Vegetarische kaas, de Vegatopia kaaslijst

<< < (61/72) > >>

Arthur Hofman-Klünder:

--- Citaat van: Selly op 03 januari 2013, 19:47:01 ---
--- Citaat van: Arthur Hofman-Klünder op 03 januari 2013, 19:32:09 ---Als er meer informatie nodig is over de kazen, dan kan ik het de volgende keer nakijken bij de Makro. Is naam, variant, maker en verkoper voldoende voor de update van de lijst?

--- Einde van citaat ---

Ja, en heel graag  :D

--- Einde van citaat ---

Doe ik!

Ik ben hier overigens inderdaad eerder geweest maar ben destijds opgestapt door bepaalde forumleden, soms moet je weten wanneer het tijd is om afscheid te nemen. Toch haal ik hier het nodige vandaan (de website dan), vandaar mijn aanvulling. Moet ik het hier plaatsen als ik meer informatie heb?

Hizikigrrrl:
Je had toen ook nog maar 1 achternaam, als ik het me goed herinner;).

Ja, je mag het hier plaatsen. Mailen naar de redactie mag ook: redactie@vegatopia.com

Arthur Hofman-Klünder:
Wow, dat heb je goed onthouden, het is toch zeker al drie jaar geleden?! Het zijn er altijd twee geweest, maar toen werkte ik onder één achternaam, commercieel meer verantwoordt en was voor klanten gemakkelijker.

Dan e-mail ik wel! Volgens mij is dat gemakkelijker.

B@ń@ńenschuimpje:

--- Citaat van: Arthur Hofman-Klünder op 03 januari 2013, 20:53:02 ---Wow, dat heb je goed onthouden, het is toch zeker al drie jaar geleden?!

--- Einde van citaat ---

Gevonden!

Arthur Hofman-Klünder:

--- Citaat van: Slog@ń op 03 januari 2013, 23:12:21 ---
--- Citaat van: Arthur Hofman-Klünder op 03 januari 2013, 20:53:02 ---Wow, dat heb je goed onthouden, het is toch zeker al drie jaar geleden?!

--- Einde van citaat ---

Gevonden!

--- Einde van citaat ---

:D Ah, ik herinner mij jou nog! Jij begreep mij, meen ik mij te herinneren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie