Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #680 Gepost op: 24 april 2014, 10:26:00 »
Ja, deze quinoa salade: *leent foto*


Wat mij betreft mag deze blijven. Ik vond deze veel lekkerdere dan de couscoussalade bijvoorbeeld. (Ik hou niet van kaas, dus een salade met kaas kies ik nooit.)
Groetjes, Antje

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #681 Gepost op: 24 april 2014, 10:48:28 »
Ja, deze quinoa salade: *leent foto*


Wat mij betreft mag deze blijven. Ik vond deze veel lekkerdere dan de couscoussalade bijvoorbeeld. (Ik hou niet van kaas, dus een salade met kaas kies ik nooit.)

Ja!
,,,,فلافل

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #682 Gepost op: 24 mei 2014, 14:26:50 »
Bij 'mijn' AH staat het in het schap met alle vleesvervangers, en dan helemaal onderaan.
In de grote Albert Heijn even gekeken of ik vegasatésalade zag liggen, maar ik zag alleen kipsatésalade. Aangezien die er in minstens zes variëteiten te vinden was, neem ik aan dat ze vast ook wel vega hebben, maar daar moet ik dan misschien een keer even een mannetje voor aanspreken. Onderin het vegameukvak (waarin ik idd ook de teriyakistukjes spotte) lag het in elk geval niet.
Ik heb wel een bakje Mora veggiesaté in de vriezer liggen nu. :)

De Mora veggiesaté heb ik nu 2x gekocht maar eigenlijk vooral uit teleurstelling over het niet kunnen vinden van de satésalade voor op brood, want hmm, ik vind het mwahwelaardig.
In de drie AH's bij mij in de buurt kon ik de satésalade aldoor niet vinden (en die hebben alledrie zo'n kast met glazen deur ervoor waarvan ik het ook een beetje raar zou vinden als daar ineens vegasatesalade onderin zou liggen, da's dus op scheenhoogte zegmaar) en had ik ook aldoor geen zin om het aan zo'n guppie van de winkel te vragen, maar vandaag besloot ik eens de AH Stadhouderskade aan te doen en die hadden een ánder vegaschap, nl een laag, open schap, op heup-/romphoogte, en daarin lagen inderdaad wel de bakjes salade! (Nog net want ze waren bijna op.) Nu heb ik dus net een dubbel broodje satésalade op. :cheer:
Ja, lekker. :D
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.158
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #683 Gepost op: 24 mei 2014, 17:40:37 »
Hee daar was ik net ook, ik vond de vegan mayo, ik ga hem eens proberen.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #684 Gepost op: 24 mei 2014, 19:37:26 »
het niet kunnen vinden van de satésalade voor op brood,

Jumbo Westerstraat had hem ook een tijd, ik denk nog steeds.
,,,,فلافل

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #685 Gepost op: 29 juni 2014, 20:12:57 »
In de grote Albert Heijn even gekeken of ik vegasatésalade zag liggen, maar ik zag alleen kipsatésalade. Aangezien die er in minstens zes variëteiten te vinden was, neem ik aan dat ze vast ook wel vega hebben, maar daar moet ik dan misschien een keer even een mannetje voor aanspreken. Onderin het vegameukvak (waarin ik idd ook de teriyakistukjes spotte) lag het in elk geval niet.
Ik heb wel een bakje Mora veggiesaté in de vriezer liggen nu. :)

Gister heb ik het dan eindelijk eens gevraagd, en nee, de megagrote Albert Heijn aan de Ferdinand Bolstraat verkoopt deze salades gewoon niet. Boeh! En mijn kleinere Albert Heijntje aan de Van Woustraat is net deze week weer geopend na een verbouwing, maar heeft het ook niet liggen. Ook boeh!
Gelukkig hebben we AH Stadhouderskade nog. :)
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #686 Gepost op: 12 oktober 2014, 20:57:39 »
De vega ham is vernieuwd en nu nog dunner gesneden.  Aangezien het al niet zo stevig is, is het nu helemaal lastig er een heel plakje van af te halen, en omdat het zo dun is moet je er twee in je tosti doen om het te proeven. Ah, dat zal de strategie wel zijn...
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #687 Gepost op: 19 februari 2015, 13:22:19 »
AH online heeft nu producten van de vegetarische slager in het assortiment, goede ontwikkeling! Rookworst is inmiddels ook online te krijgen, ook fijn. En de insectenburgers staan online in hun eigen categorie "insecten", niet bij de vegetarische spullen.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #688 Gepost op: 19 februari 2015, 18:06:14 »
Leuk!
,,,,فلافل

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #689 Gepost op: 15 september 2015, 00:13:32 »
Ik weet niet of het voor alle AH's geldt, maar de AH in Kruidenwijk Almere had ineens een heleboel nieuwe producten in het assortiment. Van de Vegetarische Slager o.a. ook de Bratwurst en gehaktballen. Verder van het merk Samhoud Food twee veg. producten, waaronder Tomeato gehakt. Het andere product was met geitenkaas. In het Quorn topic had ik al gepost dat er ook een uitbreiding van het Quorn assortiment was met o.a. de Peper steak, nasi stukjes, Italiaanse stukjes en chipolata worstjes. Het wordt steeds lastiger om een keus te maken.  :P

Ik heb de nieuwe producten nog niet geprobeerd, dus ik kan nog niet zoveel zeggen over de smaak. Ik heb de Quorn chipolata en Tomeato gehakt gekocht, dus binnenkort kan ik m'n mening geven over de smaak van deze producten.

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #690 Gepost op: 15 september 2015, 08:48:22 »
Ik ben benieuwd naar die Bratwurst! De producten van de Vegetarische slager zijn echt fijn :-).

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #691 Gepost op: 15 september 2015, 10:12:02 »
De kipstukjes van Vivera zijn binnenkort ook te koop bij de AH  :D

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #692 Gepost op: 15 september 2015, 10:54:39 »
Ja, fijn dat de AH op een gegeven moment besloten heeft om niet alleen eigen merk te voeden. Hebben ze trouwens nog Valess? Ik geloof dat dat een beetje uit is? Ik zie het niet meer zo heel veel.

Bij de Jumbo hebben ze trouwens ook een boel merken; veel soorten Quorn, Veg. Slager, Vivera, Goodbite, Koolen...
Ik hoop dat ze ook tzt weer de heel erg goed lijkende "I can't believe it's not fish" vissticks van Veggietrend weer gaan hebben. Of is dat merk helemaal niet meer verkrijgbaar?

Offline Yehudith

  • ***
  • 413
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #693 Gepost op: 15 september 2015, 18:11:26 »
De worstjes van de Jumbo zijn trouwens ook erg goed! Ik proefde niet veel verschil met de bratwurst van de Vegaslager (die 2x zo duur is).

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.903
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #694 Gepost op: 16 september 2015, 19:20:57 »
Heeft iemand de Tomeato Burger al gespot of zelfs geprobeerd?

Bij de AH Javaplein (waar ik normaal niet kom) zag (en kocht) ik de Cordon Rouge van Tomeato. 4,4% suiker, 1,4% zout, dat had iets minder gemogen. Maar hij smaakt best goed.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #695 Gepost op: 16 september 2015, 22:21:56 »
Ja bij ahtogo. lekker vond ik. Met augurk ook. Ligt bij de verse broodjes, niet in koeling.
De moussaka hebben we een tijd geleden gespot op de voorkant.
,,,,فلافل

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #696 Gepost op: 16 september 2015, 22:25:03 »
Heb de tomeato burger van de AH to go een paar keer gegeten. Niet verkeerd, maar mis een beetje textuur ook in combi zo met dat hamburgerbroodje. Wat meer sla erbij zou helpen, nu hangt het met name van uitjes en augurk af. Geen overdreven tomaten- of bietensmaak trouwens. Wel een lange ingrediëntenlijst.
Ik vind dit tot nu toe de leukste van het stel, maar ik heb verder alleen twee van die kant-en-klare maaltijden gehad die als eerste bij de gewone AH's in de schappen kwam. Een lasagne en de moussaka, vond ik zo niet bijzonder en ook wat zout.
Maar weer eens op onderzoek uitgaan, want die cordon rouge ken ik nog niet.

Zouden jullie de bratwursten ook aanraden aan mensen die niet zo van bratwursten houden? Zo ja, moet je die dingen echt braden of opbakken of zo? En die Vivera kipstukjes, zijn dat die lupinedingen?

Valess is volgens mij nog best populair, anders zouden ze de lijn niet uitgebreid hebben met allerlei smaakjes denk ik. Ligt ook bij de Dirk hier. Aanvankelijk vond ik hun gepaneerde schnitzel wel lekker, maar dat was toen ik Vivera nog kartonachtig vond. Die vullingen spreken me ook niet zo aan, dus het komt hier alleen nog als we even niet aan andere schnitzels konden komen en dat wel per se willen eten dan...
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #697 Gepost op: 17 september 2015, 14:16:38 »
Heb de tomeato burger van de AH to go een paar keer gegeten. Niet verkeerd, maar mis een beetje textuur ook in combi zo met dat hamburgerbroodje. Wat meer sla erbij zou helpen, nu hangt het met name van uitjes en augurk af. Geen overdreven tomaten- of bietensmaak trouwens. Wel een lange ingrediëntenlijst.

Zag 'm vandaag liggen op een ander station, maar deze leek wel wat anders dan de vorige keren een paar weken terug elders. Een wat plattere, iets drogere en compactere burger, meer beleg en zelfs een plakje kaas. Dit beviel beter dan ik me van de vorige keren herinnerde.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Brent

  • ****
  • 600
  • Geslacht: Man
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #698 Gepost op: 13 oktober 2015, 11:29:48 »
Tomateo gehakt is ook niet mijn ding. Ik mis "bite". Vanavond ga ik de balletjes in tomatensaus uitproberen.

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re: Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #699 Gepost op: 13 oktober 2015, 14:56:24 »
Tip: Ik heb al tijden geen aantrekkelijke aanbiedingen voor Tivall bij AH gezien, maar er zitten op dit moment geld terug codes op veel Tivall producten, eentje per adres.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light