Juli 24, 2014, 16:37:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Gespot: vegetarische salami

Koken Compote van kersen, nectarines, pruimen en peren - 4 x courgette van Annabel Langbein - Peruaanse aardappelsalade met pittige kaassaus
Producten De Foodeliciousbox - Food & Fun - Gespot: de nieuwste smaken van Tony Chocolonely
Actueel Puddingbroodjes voor Sander - Juni 2014: de zesde smaak, auto's van ketchup en een watermeloentap - Een Vegatopia kookboek
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Workshop vegetarisch koken  (gelezen 3929 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Zeyodjé
Gast
« Gepost op: Juni 08, 2009, 21:38:12 »

Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke Vega kookworkshop of cursus in de buurt van Hoorn N-H.

Het lijkt me ook gezellig met een klein groepje, om de beurt bij iemand thuis samen te eten en vegetarische recepten uit te proberen c.q. uit te wisselen.

Heeft iemand goeie tips?

groetjes,

Zeyodjé
« Laatste verandering: December 04, 2011, 19:46:44 door Hizikigrrrl » Gelogd
Hizikigrrrl
Global Moderator
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 08, 2009, 22:48:32 »

In het najaar start weer een cursus vegetarisch koken bij de Volksuniversiteit in Den Helder:
http://www.volksuniversiteit.nl/denhelder/Culinair/Vegetarisch.htm

Verder zou je eens kunnen rondvragen bij culi-winkels in de omgeving, die organiseren vaak ook workshops.

LelleL
Super-forummer

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 09, 2009, 09:09:23 »

Dat met groepjes eten lijkt me ook heel leuk maar ik ben een dramatische kok en je komt onherroepelijk een keer aan de beurt om te koken he. Grin
Ik woon in HHW, maar zie nooit iets over workshops. Jammer eigenlijk, zou dus wel handig zijn geweest.

haantje
Mega-forummer

« Antwoord #3 Gepost op: September 07, 2011, 13:38:13 »

*schop*

Zijn er ook Vegatopianen die naar de kookworkshop van Birgit Flueg in Groningen gaan?
Ik zou er wel graag aan willen deelnemen, maar ik denk dat het me in de praktijk teveel gebliksem is. Sowieso moet ik me al haasten om om 18.00 uur in Groningen te kunnen zijn en na 22.00 uur volgt dan nog een uur reistijd naar huis  Undecided

"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
Selly
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #4 Gepost op: September 14, 2011, 21:15:05 »

24 september is er een leuke Workshop Indiaas vegetarisch koken in Amsterdam van Raya Lichansky. http://cooking.dunyong.com/site/workshop/spice_up_those_spuds

,,,,فلافل
Hizikigrrrl
Global Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #5 Gepost op: December 04, 2011, 19:46:25 »

Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de workshop Vegetarisch Koken bij De Librije in Zwolle: http://www.vegatopia.com/vega/actueel/in-het-nieuws/11766-workshop-vegetarisch-koken-bij-de-librije

Het is op donderdag 15 december en als je Vegatopia vermeldt in je aanmelding, krijg je een flinke korting: je betaalt dan 105 euro en dat is inclusief lunch, drank, rondleiding, demonstratie, kookles, ingrediënten en hand-out.
Pam1978
Bekende op het forum
**

« Antwoord #6 Gepost op: December 15, 2011, 16:54:09 »

Ik ben op zoek naar een cursus of workshop vegetarisch koken in de buurt van Utrecht. Normaal is Google mijn beste vriend, maar vandaag kom ik niet verder dan een cursus vedische kookkunst en dat gaat me als beginner wat te ver. Iemand tips?
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: