Vegatopia Forum

Sites met recepten voor baby's, dreumesen en andere vegetarische kinderen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
In afwachting van een onderdeel van de site voor kinderen (lange baan), gooi ik even twee andere sites met recepten voor kinderen hier, waaronder natuurlijk mijn eigen.

Baby & Dreumes Eetfestijn
Veggie(s) voor kabouters

Als jullie aanvullingen hebben, leuk!

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Sites met recepten voor baby's, dreumesen en andere vegetarische kinderen
« Reactie #1 Gepost op: 04 augustus 2011, 12:44:48 »
Hier tien foto's van kinderen die geen potjes met puree krijgen of kregen, maar gewoon 'echt' leren eten, met de handen. http://www.annemieke.net/eetfestijn/tien-rapley-modellen/

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sites met recepten voor baby's, dreumesen en andere vegetarische kinderen
« Reactie #2 Gepost op: 04 augustus 2011, 12:54:19 »
 ;D

Geweldige foto's!


twanvlem

Re:Sites met recepten voor baby's, dreumesen en andere vegetarische kinderen
« Reactie #4 Gepost op: 17 oktober 2011, 05:21:45 »
Hallo ik ben hier nieuw en vind de topics erg interessant, Ik wil graag even vertellen hoe graag mijn kinderen groene smoothies lusten. In  het begin vonden ze deze smoothies niet lekker maar door het toevoegen van veel fruit in verhouding met de groente zijn ze het toch erg lekker gaan vinden :). Nu maak ik de smoothies in een verhouding van 40:60 (fruit:Groente) ze vinden het erg lekker. Vaak vragen ze er ook naar. Zelf ben ik ook een fan van deze drankjes het is een makkelijke manier om je voeding compleet te maken. Sinds ik elke dag 2 glazen smoothie drink voel ik me stukken fitter.
Ik ben zelfs een website begonnen over groene smoothies. Speciaal gericht op vermoeidheidsklachten.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx zijn voor mij de oplossing geweest om op een makkelijke manier onze voeding compleet te maken.
Lekker en gezond ook voor onze dreumesen.

Vriendelijke groeten Twan



Edit mod: reclame maken voor een eigen commerciele website is niet toegestaan, zie huisregels
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2011, 13:45:39 door Hizikigrrrl »