Vegatopia Forum

Wat eten jullie voor ontbijt..

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Wat eten jullie voor ontbijt..
« Reactie #20 Gepost op: 22 april 2014, 17:27:41 »
Sinds ik Alpro limoen/citroen yoghurt ontdekte, eet ik dat nu steeds. Onderin het schaaltje cranberries (omdat ik die heel erg lekker vind) en dan de yoghurt en dan de muesli. Ik vind het juist niet zo lekker als de muesli enorm doorweekt is en bovenop blijft de muesli knapperig.

Wij mengen Zonnatura muesli (de gewone variant, want er zijn nu ook varianten met extra noten/fruit) met spelt muesli van Smaakt. Mijn man voegt soms nog jam toe, maar ik vind dat niet nodig.
Groetjes, Antje

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.522
Re:Wat eten jullie voor ontbijt..
« Reactie #21 Gepost op: 22 april 2014, 21:43:47 »
Ik heb meestal de bio muesli van de Aldi, ik ben er nog niet achter van welke leverancier die is, maar het lijkt wel op zonnatura?

Offline eno2

  • ****
  • 758
  • Geslacht: Man
Re:Wat eten jullie voor ontbijt..
« Reactie #22 Gepost op: 26 april 2014, 13:53:22 »

400-500 g kwark lijkt me toch wat veel hoor, Hiziki!

Nee hoor! Ik spreid het ook over de ochtend uit. Zo kan ik er een flinke poos (voor mijn doen) tegen.
Een halve kilo kwark, jonge jonge.  :D
Eet wat best is voor de planeet.

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.335
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Wat eten jullie voor ontbijt..
« Reactie #23 Gepost op: 27 april 2014, 12:43:21 »
Ontbijt op het terras, met het zondagskrantje en reclame om door te bladeren. Verschillende soorten broodjes uit de oven, daarvan een met gesmolten kaas, ui, champignon en tijm. Belegen kaas, brie, hummus, pindakaas, chocoladepasta. Kerstomaatjes, paprika, ijsbergsla, bieslook. En Bünting Ostfriesentee. Beter kan de (mid-)dag niet beginnen!
Gemüse ist mein Fleisch