Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Bont!
Draek:
brr... irene van de laar...
overigens komt denk zo weer de tijd terug waarin we lekker met spuitbussen bontjassen kunnen gaan merken... lekker he... :)
Christiaan:
--- Citaat van: Dr@@kje op 19 augustus 2005, 16:19:12 ---Nou er komt ook weer ander leed bij, maar ik las laatst een artikel over dat door de toenemende economie in china dat men huisdieren gaat houden en daardoor ook meer gevoel ontwikkelen voor dieren.
--- Einde van citaat ---
Allemaal speculatie.
Lovelocker:
Men ontwikkelt daar al geen gevoel voor mensen (Tibet, 90% van alle doodvonnissen, men rijdt met tanks over studenten heen enz. enz. enz.) Dus wat wil je. Het is schandalig hoe men daar en masse handel mee gaat voeren en dat men de Olympische Spelen daar gaat houden. Een smerig boevenregime.
Sam:
--- Citaat van: Dr@@kje op 20 oktober 2005, 23:03:31 ---overigens komt denk zo weer de tijd terug waarin we lekker met spuitbussen bontjassen kunnen gaan merken... lekker he... :)
--- Einde van citaat ---
Bontjassen spuiten was 20 jaar geleden goed te doen, bont was bont. Maar tegenwoordig is er best veel namaakbont dat er echt "echt" uitziet, zeker de duurdere soorten. Ik kan dat op het oog niet onderscheiden van echt bont. Ik denk dus dat je je een beetje zult moeten intomen Draakmans!
* Sam krijgt vaak genoeg te horen "maar je draagt wel een leren jas" terwijl mijn jas echt 100% nepleer is
Draek:
Ja dat is zo... maar je kan ook eerst even testen of het echt bont is :) En soms is het toch echt overduidelijk.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie