Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Prikkelbare darm
Hizikigrrrl:
Idd, daarom vind ik ook dat vegetariers maar beter B12-pilletjes kunnen gaan nemen.
Dit zijn goede:
http://www.pasioingredients.com/index.cfm/product/50_29/methyl-b12---1000-mcg---100-tabletten.cfm
De methylvorm die in je mond oplost.
bambi:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 29 augustus 2008, 21:30:36 ---
--- Citaat van: LL de Ling op 29 augustus 2008, 20:29:56 ---Het is ondertussen al jaren geleden dat ik het heb laten checken inderdaad (als puber eens). Toen was het goed. Maar misschien kan het geen kwaad om eens te doen. Maar ik gebruik niet heel erg weinig zuivel hoor, namelijk dagelijks toch wel yoghurt en/of beetje kaas. Is het dan ook nodig denk je?
--- Einde van citaat ---
De ADH is 2,8 mcg.
Dat is een halve liter yoghurt én 15 plakken (300 g) kaas.
--- Einde van citaat ---
:o Nog niet in een week.
Toevallig was ik van week aan de multi's begonnen: 1 mu-gram, en dat noemen ze 100% van de adh.
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: bambi op 29 augustus 2008, 22:12:03 ---
Toevallig was ik van week aan de multi's begonnen: 1 mu-gram, en dat noemen ze 100% van de adh.
--- Einde van citaat ---
Klopt, op veel verpakkingen houden ze nog de oude norm van 1mcg aan, terwijl het 1,5 of 2,5 jaar geleden al is verhoogd.
fem fatale:
--- Citaat van: Hausfrau op 29 augustus 2008, 13:34:01 ---Ik was helemaal nergens allergisch voor (en mijn vitamines waren top) Baal baal baal :-[
--- Einde van citaat ---
Welke test had je? De bloedtest test namelijk alleen de antistoffen in je bloed, als je al een tijdje geen allergische reactie hebt gehad op iets, dan trekken die antistoffen zich terug, en vind je ze in een bloedtest niet terug.
De prikjestest gooit allergenen in je lijf, dus die vind veel meer. (En beide testen schijnen een redelijke foutmarge te kennen, dus als het niet waarschijnlijk is dat je eraan doodgaat, moet je alles waar je positief op getest bent nog een keer eten om te zien of het wel klopt.)
Lovelocker:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 29 augustus 2008, 21:30:36 ---
De ADH is 2,8 mcg.
Dat is een halve liter yoghurt én 15 plakken (300 g) kaas.
--- Einde van citaat ---
Dat is meer dan ik dacht. Nou...dat haal ik ook zeker niet. En dat dus al 32 jaar niet......misschien sowieso goed, mijn actie.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie