Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (25/156) > >>

Kiwi:
 :D :thumbsup:

choekiewoekie:
Whoe! Het is spannend!
Vandaag een nijntje gehaald in het asiel, een mannetje. Hij wil zijn kooi nog niet uit, maar Wittgenstein vindt het heel leuk en spannend. Zij is heel actief aan t snuffelen aan de vreemde kooi, maar het nieuwe konijn zit nog doodstil in een hoekje.
Mijn vriend mocht hem uitkiezen en een naam geven, dus het is Sproet geworden.
Omdat Wittgenstein er niet de hele tijd als een gek omheen mag springen, zit ze nu ook in haar kooi. Chagarijnig!

Viz:

--- Citaat van: Laurita_23 op 12 oktober 2005, 21:03:02 ---Ik heb de jaarkalender van de bunnybin gekocht :D Krijg 'm morgen binnen.

--- Einde van citaat ---

Mijn Pantoefl staat op de voorkant!! En de kids in het mandje ergens middenin :D   :heart:

Ik moet hem ook nog bestellen maar wacht steeds omdat ik nog niet weet hoeveel ik er zal bestellen...

maud:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 september 2005, 23:34:49 ---maar toen ze in een grote ren zaten en weg konden van elkaar ging het prima. Ik heb maar 3 keer ofzo de plantenspuit hoeven te gebruiken. Nu zijn ze vriendjes!
--- Einde van citaat ---

Hoe groot is die "grote ren"?
Ik heb een ren staan in de tuin van ong 9m2 en wil daar ook 2 konijntjes in laten, ik wil het rennetje wel groter maken..ik weet alleen nog niet hoe groot :)

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: maud op 03 november 2005, 22:04:36 ---
Hoe groot is die "grote ren"?

--- Einde van citaat ---

Ong. 7m2 denk ik. We gaan er misschien volgend jaar nog een stuk bij aan maken op het grasgedeelte (we hebben toch maar geen graszoden gebruikt, we vreesden dat ze die binnen no time kapot zouden hebben)!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie