Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
choekiewoekie:
Vandaag eerste echte succes. De eerste paar dagen hebben we Wittgenstein en Sproet aan elkaar laten wennen in het portiek (daar ligt vloerbedekking) en nu lopen ze in de woonkamer. Nou ja, meestal durft Sproet er niet uit als Wittgenstein rondloopt, maar Wittg laat hem ook met rust. Maar vandaag lag Wittg voor de kooi van Sproet, lekker languit te relaxen, en toen stak Sproet zijn kop eruit om m te likken. Zag er echt schattig uit! Na een minuut of wat gingen ze weer alletwee hun eigen gangetje. Ze snuffen door de kooien heen graag naar elkaar, maar samen in de woonkamer is toch een beetje onwennig. Maar langzaam went het volgens mij....
choekiewoekie:
Hmmm.... wittgenstein heeft het behang onder de radiotor ontdenkt.. en de kabels van de koelkast doorgeknaagd.
De meeste kabels zijn verstopt (bv onder de vloerbedekking) maar ik had er geen erg in dat ie achter de koelkast kon komen. Ik dacht dat ik die goed naar achteren had geschoven.
Pffff........ grote plas water op de vloer....
Gelukkig hebben we nooit veel in huis, we kunnen best even zonder die koelkast. Maar toch, vervelend. Iemand konijn&koelkast tips??
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: choekiewoekie op 10 november 2005, 09:26:40 ---Iemand konijn&koelkast tips??
--- Einde van citaat ---
Daarvoor moet je denk ik naar een ander forum :puh2:.
Anya:
Bij Ikea kan je voor 3,50 euro een kabelgoot kopen. In hun catalogus staat dat ze nog meer snoeropbergmogelijkheden hebben in de winkels.
Sæna:
Iemand een goed advies wat te doen als de keutels van je konijn steeds aan haar gaatje blijven plakken waardoor er vroeger of later een obstakel wordt gevormd waar het konijn last van heeft. Iedere dag kijken en weghalen kan, maar is niet altijd mogelijk. En als het eenmaal plakt, is het voor het konijn erg vervelend weghalen, dus dat wordt dan weer tot een minimum beperkt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie