Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Hizikigrrrl:
Zijn de keutels te zacht? Dan moet je misschien het voer aanpassen. Verder zou ik gewoon wat haar daar in de regio wegknippen/scheren.
Sæna:
Nee, dat is het gekke. Het is geen diarree of zo, maar het is ook weer niet gortdroog. Het andere konijn dat hetzelfde voer krijgt, heeft geen probleem. Voedsel bestaat uit: gemengd knaagdierenvoer, hooi, groentenrestanten (geen slasoorten), water.
Oei, knippen of scheren. Als ik me ergens aan waag, is het knippen, maar ook dat is eens geprobeerd.
Hizikigrrrl:
Misschien toch iets minder brokken proberen?
Het is een vrouwtje? Bij ons vrouwtjeskonijn merk ik het ook wel eens. Wie weet zit er iets hormonaals achter?
Sæna:
Ja, het is een vrouwtje. En het is zo zielig, zo'n rood, schraal flamoesje ... en ze is al zo schichtig omdat ze doof is, maar ze ondergaat de schoonmaakbeurten bijna zonder morren. Vandaag is er een beetje jojoba-olie op gesmeerd; dat verzacht en is niet plakkerig.
Hizikigrrrl:
:heehee:, das wel een sneu konijn ja ;).
Ik weet niet wat de PHwaarde vh gemiddelde konijnenflamoesje is, maar misschien helpt spul tegen een droge vagina wel, wat je bij de drogist koopt.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie