Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (30/156) > >>

Flapke:
Konijnen hoeven niet ontwormd te worden.
Als je een nieuw konijn in huis haalt, is het wel verstandig de ontlasting na te laten kijken en natuurlijk wanneer er iets aan de hand is met het konijn.

Het bijt en graaf gedrag van Nijntje betekend: AANDACHT GRAAG (meestal voor een aai of wat lekkers of je moet anders aaien, op de juiste plekjes graag ! )

Hizikigrrrl:
Ah, gelukkig maar, want ik dacht dat hij boos was.
Aandacht krijgt hij genoeg, als ik hem niet aai dan likt zijn vriendinnetje zijn oren wel, maar voor sommigen is het natuurlijk nooit genoeg ;).

Superguppie:

--- Citaat van: Poek op 15 februari 2006, 10:35:36 ---De easter egg op de Funda-site is best een leuk filmpje eigenlijk.

--- Einde van citaat ---

Deed mijn konijn ook altijd, bij gebrek aan mooie konijnenvrouwen dan.

mirrie:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 15 februari 2006, 15:16:02 ---Nijntje P., gesteriliseerd mannetje, heeft de neiging wanneer ik hem opbeur of wanneer hij op schoot zit of op de tafel tegen me aan gaat staan om met zijn voorpootjes te gaan krabben en te bijten in mijn kleding. Hij bijt absoluut niet in de huid.
Is dit bozigheid of iets seksueels ofzoiets?

--- Einde van citaat ---

Mijn vrouwtjeskonijn suuzje houdt ook erg van happen in stofjes. Ze lijkt mensen te keuren door even in de broek van iemand te happen. Nooit door de stof heen, maar gewoon even proeven. En verder is ze dol op haar handdoek en op de gordijnen. Daar kan ze uren ruzie mee maken totdat ze totaal uitgeput neerstort. Gelukkig hangt de gordijnrails redelijk stevig.

Poek:
Wat een dierenvriend!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie