Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
nicky_too:
--- Citaat van: Zusje op 13 maart 2006, 17:12:27 ---De schep? Hoe groot is dat konijn :o
--- Einde van citaat ---
Zie smoelenboek, zou ik zeggen! :O
Maar hij is niet zo zeer erg groot als wel behoorlijk sterk. Hij schuift het ding door de tuin, kleine stukjes.
--- Citaat ---Het beste is natuurlijk een ander konijn.
--- Einde van citaat ---
Wordt nog steeds aan gewerkt. Het valt niet mee een geschikt konijn te vinden. :'(
--- Citaat ---Maar verder: takken (maken minder kabaal dan een schep), oude handdoeken, dozen (om onder te kruipen), iets stevigere dingen waar hij op kan springen. Een soort apenkooi voor konijnen ;)
--- Einde van citaat ---
Bedankt voor de tips! Ik ga aan de slag deze week!
Mariek:
Kaatje is misschien zwanger... Wat moet ik doen? Ze is eigenlijk veel te oud, een cavia moet een eerste nestje voor haar 1e verjaardag krijgen omdat haar bekken daarna minder flexibel wordt.
Ik kan niks anders doen dan afwachten. Natuurlijk wil ik veel liever dat het kleintjes zijn dan dat het tumoren zijn!
Als er kleintjes komen (dat zou dan binnen nu en een week of 3 zijn) wil ik ze niet weggeven.
Laurie:
--- Citaat van: Zusje op 15 maart 2006, 11:15:46 ---Kaatje is misschien zwanger...
--- Einde van citaat ---
:o O, wie is de vader dan? Gefeli! Krijgen we nou een mooie weblog als Viz had over haar konijnen? ;)
Mariek:
De vader zou dan Plien of Bianca (mannelijk, he ;)) moeten zijn. Vanavond gaat hun baasje kijken of het stiekum Arie en Sylvester zijn...
Nevyn:
--- Citaat van: Zusje op 15 maart 2006, 11:15:46 ---Kaatje is misschien zwanger... Wat moet ik doen? Ze is eigenlijk veel te oud, een cavia moet een eerste nestje voor haar 1e verjaardag krijgen omdat haar bekken daarna minder flexibel wordt.
--- Einde van citaat ---
Wat betekent dit eigenlijk? Dat er mogelijk complicaties zijn bij de geboorte of gegarandeerd? En wat voor complicaties zijn dat dan, kan de dierenarts iets doen dan misschien?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie