Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Aiko:
Ook een cavia is baas in eigen buik!
Mariek:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 15 maart 2006, 16:44:47 ---Is abortus ook geen optie?
--- Einde van citaat ---
Een eventuele zwangerschap is al bijna twee maanden gevorderd. Een draagperiode duurt tussen de 2 maanden en 2,5 maanden. Lijkt me dus niet.
En ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand een abortus uit laat voeren bij een cavia... De dierenarts zag sowieso weinig cavia's...
De dierenarts die suggereerde dat Kaat zwanger kan zijn is trouwens wel dezelfde als die een paar jaar geleden vroeg of Joep zwanger kon zijn...
Laurie:
--- Citaat van: Zusje op 15 maart 2006, 17:57:42 ---De dierenarts die suggereerde dat Kaat zwanger kan zijn is trouwens wel dezelfde als die een paar jaar geleden vroeg of Joep zwanger kon zijn...
--- Einde van citaat ---
:heehee:
Mariek:
Hier las ik het volgende:
--- Citaat ---Loopt de cavia al moeilijk? Bij hoogdrachtige cavia's gaat de het bekken aan de buikzijde losser zitten, bij de symphysis pelvis ongeveer 2 weken voor de geboorte. Als dit niet optreedt, komt de geboorte niet op gang.
--- Einde van citaat ---
Aiko:
Dat klinkt als goed nieuws.
De dierenarts die op die site staat met foto is trouwens diegene die mijn biggetjes gemanicuurd heeft. Daar hebben we nog steeds geen rekening van ontvangen het afgelopen half jaar, als ik het goed heb. Dat is niet zo slim van de vierhonderd euro omtrent die daarbij betrokken zijn. Zodra ik een volwassenmensenbaan heb en dan geld in overvloed, maar eens een melding van maken.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie