Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (36/156) > >>

nicky_too:
Nu ben ik echt verdrietig.

Ik wil een vriendinnetje voor konijn Punky, dat is hier ook al heel lang bekend. Punky is inmiddels zelfs gecastreerd, zodat hij geen kleintjes kan bouwen.

Dus ik op zoek.

Dierenasiel in Utrecht weigert me terug te bellen, meerdere keren geprobeerd EN aangegeven dat ze moeten doen wat ze beloven. Komt niets van.

Dierenasiel hier in Schiedam heeft weinig konijnen en over het algemeen 0,0 info over die dieren. Wij hebben een buitenkonijn nodig die de tuin wil delen met onze Punk.
Het vrouwtje wat ze hadden is net weg.

Het Knagertje heeft 1 agressieve meid en verder alleen kerels. Heb ik ook niets aan.

Voor deze zoekaktie heb ik ook elders geprobeerd (alsjeblieft, kom niet weer met bunnybin!) en ik krijg allemaal gestoorde eenlingen aan de lijn die mijn van van alles en nog wat beschuldigen en eigenlijk hun opvangkonijnen helemaal niet kwijt lijken te willen.

Hoe kom ik nou aan een vriendinnetje voor Punky???  :crying:

Hizikigrrrl:
Wat vervelend dat je nog steeds geen nijnenmeisje hebt kunnen vinden :(.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien toch proberen op Marktplaats? Of komen daar die gestoorde eenlingen vandaan?

nicky_too:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 22 maart 2006, 15:56:29 ---Wat vervelend dat je nog steeds geen nijnenmeisje hebt kunnen vinden :(.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien toch proberen op Marktplaats? Of komen daar die gestoorde eenlingen vandaan?

--- Einde van citaat ---

Nee, daar heb ik nog niet gekeken. Maar dat durf ik ook niet echt aan, moet ik zeggen. Ik weet niet beter dan dat je gewoon geen dieren aan hoort te bieden via zulke sites. Als 'verkoper' heb je te veel risico en ik als 'koper' vind er dan automatisch een luchtje aan zitten. Als je niet eens kunt opbrengen je dier via de normale kanalen te herplaatsen...

Die eenlingen komen van diverse links die ik hier eerder heb gezien.  Een aantal van jullie had wat tips gegeven en ik ben vrolijk gaan klikken en daarna bellen en je wilt echt niet weten wat ik aan de lijn heb gehad!

Hizikigrrrl:
Ja, helemaal pluis is dieren verkopen via het internet niet, maar ik ben er nu even aan het kijken en bij jou in de buurt zijn aardig wat konijntjes die weg moeten, zowel van particuliere opvangadressen als van mensen die me 'dumpers' lijken. Ze hebben een konijntje gekocht zonder over de consequenties na te denken. Misschien niet zo leuk, maar je bezorgt iig 1 konijntje een beter leven.

nicky_too:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 22 maart 2006, 16:05:07 ---Ja, helemaal pluis is dieren verkopen via het internet niet, maar ik ben er nu even aan het kijken en bij jou in de buurt zijn aardig wat konijntjes die weg moeten, zowel van particuliere opvangadressen als van mensen die me 'dumpers' lijken. Ze hebben een konijntje gekocht zonder over de consequenties na te denken. Misschien niet zo leuk, maar je bezorgt iig 1 konijntje een beter leven.

--- Einde van citaat ---

Ok, ik zal eens kijken dan. Wie weet heb ik geluk.
Punky vermaakt zich best in de tuin, maar is toch beter af met een meisje erbij, he?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie