Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Aiko:
Niet betalen voor dieren, hoor! Alleen als het asielen betreft. Zeker niet van particulieren!
Hizikigrrrl:
Absoluut, als ik kijk hoe gelukkig mijn nijntjes met elkaar zijn :heart:.
Nog wel een tip: ik denk dat het voor je geestelijke gezondheid niet goed is als je heeel veel pagina's op Marktplaats gaat bekijken, want oh oh oh wat zijn mensen toch makkelijk met dieren dumpen :'(.
Waar stond ook alweer die actie voor oproepen om dierenhandel op Marktplaats te stoppen?
nicky_too:
--- Citaat van: Aiko op 22 maart 2006, 16:06:59 ---Niet betalen voor dieren, hoor! Alleen als het asielen betreft. Zeker niet van particulieren!
--- Einde van citaat ---
Dat was ik ook niet van plan, maar bedankt voor de tip.
Vanaf welke leeftijd mogen konijntjes eigenlijk weg? Ik zie er soms erg jonge tussen staan.
Maar goed, mazzeltje: ik vond een advertentie van iemand die een opvang heeft in Zoetermeer en daar zit een voedster die liever lekker in de tuin hupt dan dat ze bij mensen zit. Kan ideaal zijn voor Punky! ;D
Hizikigrrrl:
Stop dierenhandel Marktplaats:
http://www.dierennieuws.nl/nw/art/200602/nw40971.htm
nicky_too:
Ik vraag me altijd af of zo'n aktie wel wijs is. Kun je niet beter een lobby gaan houden tegen het verkopen van dieren in dierenwinkels? Op deze manier gaan mensen alleen maar hun dieren in het 'wild' loslaten. Dat is nog erger.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie