Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Kiwi:
--- Citaat van: Flapke op 09 juni 2009, 15:06:33 ---edit: ik kan met niet voorstellen dat nijn metacam lekker vind, wel heel handig !
--- Einde van citaat ---
Ik had het hier nog niet genoemd geloof ik he? Maar het gaat dus inderdaad om Metacam. Daar zou een honingachtige smaak aan zitten ( ???), maar ik vind het in ieder geval heel anders ruiken. En ik hoor inderdaad verhalen van konijnen die het dus echt niet te pruimen vinden, maar die rare Nijn van mij likt haar lippen erbij af. Trucjes met brood of banaan zijn dus niet nodig, gelukkig.
Kiwi:
[off-topic] Oh, ik vroeg me al af wie Flapke is, maar je bent Blub! :D [/off-topic]
Kiwi:
Vanochtend met Nijn naar de dierenarts geweest voor controle, en alles was goed. Daarna mocht ze dus weer bij Ko in de ren. Ko wilde de hele tijd aan haar staart snuffelen, maar dat vond ze, aan de piepgeluidjes te horen, niet echt prettig. Binnen een half uur lagen ze echter alweer samen aan een wilgentak te knabbelen. Nu rennen ze af en toe nog hard achter elkaar aan (maar dat kan ook uit blijdschap zijn), en Nijn lebbert de ogen en oren van Ko alweer helemaal af. Het is dus weer als vanouds. :D
Hizikigrrrl:
:D
Xiara:
super zeg dat de nijnen weer blij zijn met elkaar!! Lijkt me best spannend ze na 2 weken weer bij elkaar te zetten
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie