Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (67/156) > >>

Kiwi:
Jeetje, dat is schrikken! :( :pet:
Vaak zien dierenartsen konijnen niet als volwaardige huisdieren, en heel veel dierenartsen hebben dan ook veel te weinig verstand van konijnen. Maar dat moet niet uitmaken; als een dier pijn heeft moet hij natuurlijk niet vragen of het tot morgen kan wachten. En konijnen gillen echt niet zomaar, dan is er echt wel wat aan de hand!
Sterkte!

lieve lijn:
jeetje wat naar :( en wat een stomme da! sterkte!

Hizikigrrrl:
We zijn zostraks even naar de dierenarts geweest en ze had best wat koorts: 40,5 en het moet zo rond de 39 liggen. De DA denkt dan ook dat de aanval veroorzaakt is door de koorts. Ze was gisteren overdag al wat sloom, dus de volgende keer dat ik dat merk, temperatuur ik haar en bij koorts geef ik haar een pijnstiller. De komende dagen krijgt ze ook pijnstillers.

Annabel is verder weer helemaal hersteld vannacht. Ze is nog wel wat sloom, maar dat mag ook wel na zo'n aanval.

Laurie:
Wat schrikken! Veel beterschap!

Hizikigrrrl:
Vanavond heeft ze weer een aanval gehad en deze keer was mijn moeder erbij. Die schrok behoorlijk en dacht ook dat ze dood ging, maar door de vorige keer wist ik dat ze na een half uur weer ok zou zijn. Zo ook deze keer. Toen ze weer goed bij was heeft ze een pijnstiller gekregen, want dat tegen de tralies opbotsen zal ook pijnlijk zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie