Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (72/156) > >>

Hizikigrrrl:
Zijn darmpjes lijken te traag te werken, waardoor er toch wat opstopping ontstaat en gas. Ik vermoed dat hij Annabel toch best mist en dat dat ermee te maken heeft.

LelleL:
 :pet: Sterkte voor jullie beiden.

lieve lijn:
Jeetje wat naar Hizi, knuffel ze en hopelijk gaat t snel beter!!

Hizikigrrrl:
En vannacht was het alweer zover.... van 3 tot 6 met hem opgezeten, masseren, pijnstillers + Cisaral gegeven, toen maar een paar uur gaan slapen en vanochtend om 10 uur bleek meneer weer ok te zijn. De aanval was niet zo erg als de vorige keer (19feb) en hij was duidelijk wieriger, maar ik vind het toch wel heel erg vreemd. Nooit ziek en ineens 3 aanvallen in anderhalve maand tijd.

Voorlopig krijgt hij geen brokjes en geen witlof (ook niet een beetje :-\) en ga ik denk ik maar enzymen geven. Als het dan toch weer mis gaat, dan een rontgenfoto of scan.

Hizikigrrrl:
En graag even aandacht voor andere konijntjes:

http://petities.nl/petitie/geen-inkrimping-voor-konijnenasiel-goofy

Wij
Stichting KonijnenBelangen en alle konijnenliefhebbers in Nederland.
constateren
Dat door de inkrimping van Konijnenasiel Goofy heel veel konijnen die gedumpt worden of ongewenst zijn geen opvang meer hebben. Goofy vangt konijnen uit heel Nederland op waarvoor geen plaats is in andere opvangen. Deze konijnen zullen op straat of in het bos terecht komen en daar een nare dood sterven.
en verzoeken
Dat de Gemeente Oldenzaal Goofy de juiste vergunning verleent zodat zij hun goede werk voort kunnen zetten en er geen konijnen op straat komen te staan!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie