Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (73/156) > >>

Kiwi:
Ik had het al gezien. Het gaat niet goed in konijnenopvangland: opvang Aa en Hunze dreigt ook al te sluiten omdat ze het financieel niet meer kunnen bolwerken, en moeten daarom waarschijnlijk 250 gezonde konijnen laten inslapen als ze er niet op heel korte termijn een ander tehuis voor vinden. :(

LelleL:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 07 maart 2010, 16:06:01 ---En vannacht was het alweer zover.... van 3 tot 6 met hem opgezeten, masseren, pijnstillers + Cisaral gegeven, toen maar een paar uur gaan slapen en vanochtend om 10 uur bleek meneer weer ok te zijn. De aanval was niet zo erg als de vorige keer (19feb) en hij was duidelijk wieriger, maar ik vind het toch wel heel erg vreemd. Nooit ziek en ineens 3 aanvallen in anderhalve maand tijd.

Voorlopig krijgt hij geen brokjes en geen witlof (ook niet een beetje :-\) en ga ik denk ik maar enzymen geven. Als het dan toch weer mis gaat, dan een rontgenfoto of scan.

--- Einde van citaat ---

Ik las het net al in de film draad. Wat sneu joh.

Hizikigrrrl:
Pluisje en Lapientje hebben een stuk tapijt cadeau gekregen van mij en dat is 80x400 mm puur plezier (voor maar 6,40 bij de Kwantum)!

Lapientje sjeest heen en weer, snelle bochtjes, sprongetjes, geweldig om te zien!
Pluisje vond het een stuk enger en heeft nog geen sprongetje laten zien, maar dat komt wel.

Helaas vonden ze het gisteravond wel nodig elkaar weer in de haren te vliegen en moest ik ze ontzetten dmv een kussen en een doos :-\. Zolang ze niet bij elkaar kunnen komen, likken en besnuffelen ze elkaar door de tralies, maar als ze bij elkaar kunnen, gaat het mis.

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 09 maart 2010, 16:11:11 ---Pluisje en Lapientje hebben een stuk tapijt cadeau gekregen van mij en dat is 80x400 mm puur plezier (voor maar 6,40 bij de Kwantum)!

--- Einde van citaat ---

Dat is vrij fors betaald voor zo'n klein lapje tapijt - maar liefst €200/m2 ?
Zelfs als konijn zou ik daar mijn kont niet op kunnen keren.
En dan is het nog stuk ook. Maar als ze er blij mee zijn... 8)

Hizikigrrrl:
80cmx4m!

:hammer:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie