Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (74/156) > >>

Kiwi:
:heehee:

LelleL:
 :schater2:

Stomme vraag misschien, maar ik heb dan ook geen konijnen, maar wat moeten nijntjes met een tapijt?
Hoe is het met je dappere mannetje eigenlijk?

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: (Lelle) op 10 maart 2010, 21:01:34 --- :schater2:

Stomme vraag misschien, maar ik heb dan ook geen konijnen, maar wat moeten nijntjes met een tapijt?
Hoe is het met je dappere mannetje eigenlijk?

--- Einde van citaat ---

Racen! Ik heb hier laminaat en daar kunnen ze niet op springen, racen en gek doen.

Met Pluis gaat het weer goed, ik heb Prozyme voor hem besteld (een enzym van ananas tegen verstopping) en hopelijk gaat dat helpen.
Verder heb ik een nieuwe theorie over zijn verstoppingen/gasbuikje: hij verhaart nogal veel, eigenlijk het hele jaar door. Annabel waste en likte hem altijd en zal daardoor heel veel haren voor hem hebben weggenomen. Nu zij er niet meer is, komen al die haren in zijn eigen buikje. Ik ga hem dus ook een paar keer per week borstelen.

LelleL:
O misschien kan je hem dan ook van dat spul geven dat katten krijgen om de haarballen er makkelijker uit te laten gaan. Help eens iemand, heb hier gehoord hoe het heette.
Geen idee echter of konijnen dat mogen hebben.

Wat fijn trouwens dat het beter gaat; JEEEJJJJJJJ

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: (Lelle) op 10 maart 2010, 21:12:05 ---O misschien kan je hem dan ook van dat spul geven dat katten krijgen om de haarballen er makkelijker uit te laten gaan. Help eens iemand, heb hier gehoord hoe het heette.
Geen idee echter of konijnen dat mogen hebben.

--- Einde van citaat ---

Kauwtabletjes? Sommigen mogen konijnen ook hebben, misschien dat ik dat ook nog ga geven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie