Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (75/156) > >>

LelleL:
Nee een soort pasta uit een tube. Alle katten lusten het -op de mijnes na.
Beetje vettig spul.

Kiwi:
Ik heb ook Prozyme in huis, maar ik leerde laatst dat het eigenlijk niet zou kunnen werken. Heeft met de pH-waarde van de maag van een konijn en de pH van de ananas te maken. Ananas kan de maagbarrière niet door en kan dus ook onmogelijk effect hebben in de darmen. Er schijnt in ieder geval nooit aangetoond te zijn dat het helpt. Ik begin binnenkort ook maar weer met Prozyme, zodra ze hun wintervacht beginnen te verliezen, maar als het zakje leeg is wil ik Protexin gaan bestellen. Dit is een probiotica waarvan meer bekend is over de werking bij konijnen dan van Prozyme.

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Kiwi op 10 maart 2010, 22:53:53 ---Ik heb ook Prozyme in huis, maar ik leerde laatst dat het eigenlijk niet zou kunnen werken. Heeft met de pH-waarde van de maag van een konijn en de pH van de ananas te maken. Ananas kan de maagbarrière niet door en kan dus ook onmogelijk effect hebben in de darmen. Er schijnt in ieder geval nooit aangetoond te zijn dat het helpt. Ik begin binnenkort ook maar weer met Prozyme, zodra ze hun wintervacht beginnen te verliezen, maar als het zakje leeg is wil ik Protexin gaan bestellen. Dit is een probiotica waarvan meer bekend is over de werking bij konijnen dan van Prozyme.

--- Einde van citaat ---

Argh...

Probiotica van Now Foods mocht ook he? Die heb ik hier, maar de GR8 versie, zou dat ook kunnen?

4 meter (oftewel 4000 mm!) tapijt is toch aan de korte kant als je de gekke 5 minuten konijnenbui hebt. Straks moet ik Lapientje nog vanachter de verwarming vandaan plukken. Ik zal eens een filmpje ervan maken, kijken of ik op CuteOverload kan komen!

Kiwi:
Ik zal vanavond even zoeken of ik iets kan vinden over die GR8-versie.

Over gekke sprongen gesproken... een filmpje van mijn vijftal. Eerst nog lekker aan het eten, maar daarna weer aan het rennen en springen. Spelen in de sneeuw is leuk. :)

lieve lijn:
wat een heerlijke nijntjes en wat een geweldig paleisje voor ze!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie