Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Hizikigrrrl:
Gegalvaniseerd volieregaas (dat groene is nog duurder) van 1 meter hoog kost per 25 meter zo'n 73 euro, bij de Welkoop. Samen met wat balken etc. zijn we zo 100 euro kwijt :o.
Op Marktplaats stond alleen nog wat in Zeeland, das niet echt in de buurt.
Muis:
Ik heb hier gegalvaniseerd gaas, denk voor de voliere maar kan er voor gebruikt worden, stond zo'n afbeelding bij van vogeltjes. Ik heb die gekocht bij de Karwij dacht ik, ja, moet wel daar geweest zijn, geen idee wat het kostte want heb het al best lang in huis maar was een paar euro maar, dacht ongeveer 7.
Hizikigrrrl:
Konijntje vermaakt zich opperbest hier. Als de hond voorbij komt rennen, schiet ze nog even weg in haar hok, maar daar zal ze wel aan wennen.
Dagelijks mag ze even in een provisorisch rennetje op het gras en dan vindt ze haar innerlijke konijn helemaal terug! Gisteren kreeg ze nog haast een rolberoerte van een voorbijkwetterende merel, vandaag deerde een tak die van de boom afviel haar amper.
Hizikigrrrl:
Over het gaas: we hebben bij Cranenbroek (http://www.cranenbroek.nl/index2.htm ,Brabant) heel goedkoop volieregaas gevonden. 25 Meter lang, 1 meter hoog, doorsnede van de gaatjes 13mm, groen geplastificeerd voor... taterataaaaaaa 24 euro
Voor groen geplastificeerd volieregaas bij de Welkoop betaal je 130 euro!
Aangezien we daar niet in de buurt wonen, heeft een oom van me die daar woont het opgehaald. Hopelijk komt het snel deze kant op :wortel:.
Viz:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 21 juni 2005, 13:28:57 ---Nou, denk je een paar azielige konijntjes een beter leven te geven, blijkt dat dat een vermogen kost!
--- Einde van citaat ---
Sorry, niet verkeerd opvatten, maar waarom zou het raar zijn als je voor konijnen veel geld zou (moeten) uitgeven om ze een fijn leven te geven?... Voor honden of katten geven mensen toch ook makkelijk een vermogen uit, waarom voor konijnen dan niet?! :-X
Isa die strijdt tegen het idee dat konijnen ´minder´ zouden zijn...
(Verder niet persoonlijk opvatten,hoor ;) )
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie