Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
LelleL:
--- Citaat van: Kiwi op 03 april 2010, 17:39:49 --- zien jullie trouwens Toet die Ko lastigvalt, en Puck. :heehee: Maar als het goed is is dat nu dus voorbij. En ook geen schijnzwangerschappen meer, jeej! :D
--- Einde van citaat ---
Die giechel op de achtergrond was wel geinig. Simultaan met de mijne.
Kiwi:
:heehee:
Kiwi:
--- Citaat van: haan-ik-heb-je op 03 april 2010, 20:49:32 ---En je kunt ze altijd nog vertroetelen met verse paardebloembladeren.
--- Einde van citaat ---
We zijn gisteren even op zoek gegaan, maar er waren nog nergens paardenbloemen. Wel iets wat er op lijkt (leeuwentand volgens mij?) en wat ze net zo lekker vinden. De kooi staat nu in ieder geval weer buiten, en de dametjes zijn meteen veel levendiger. Er wordt volop gesnuffeld, aan beide kanten van de tralies, en Puck probeert uit alle macht een gaatje te vinden waardoor ze kan ontsnappen. En dan te bedenken dat ze nog tot vrijdag in die kooi moeten blijven, arme konijntjes...
bambi:
--- Citaat van: Kiwi op 03 april 2010, 21:35:15 ---Die vinden ze inderdaad superlekker, maar die zijn er nog niet echt. Wel hebben we deze week weer voor het eerst wilgentakken gescoord, die vinden ze ook niet te versmaden! :)
--- Einde van citaat ---
Hier wel hoor, je mag ze gerust uit mijn gazon komen halen! ;)
haantje:
Of tussen mijn tegels vandaan :P
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie