Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
LelleL:
:)
Ik zag zo laat nog een post van jou in de nijntjesdraad en was even bang dat het weer niet goed ging.
Dit is een veel leukere post!
Had eigenlijk nooit verwacht dat Nijnen van knuffels houden. Bijzonder.
Kiwi:
De meeste van mijn konijnen houden er ook heel erg van om geaaid en geknuffeld te worden. Je moet ze alleen niet willen oppakken, want dat is eng (en dat is ook heel logisch, omdat de enige keer dat hun wilde soortgenoten opgepakt worden is als ze worden gegrepen door een roofdier).
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: (Lelle) op 23 april 2010, 01:34:17 ---:)
Ik zag zo laat nog een post van jou in de nijntjesdraad en was even bang dat het weer niet goed ging.
Dit is een veel leukere post!
--- Einde van citaat ---
Hihi, gelukkig gaat het momenteel goed met Pluis. Het regelmatig borstelen doet het 'm, denk ik. Hij heeft een poosje speciale ananasenzymen gehad, maar die zijn nu op. Misschien dat ik nog aan probiotica ga beginnen.
Bij mij zit de schrik er nog wel flink in. Als hij een beetje vreemd zit of ligt, check ik onmiddelijk of hij nog wel wil eten.
Nijnen kunnen enorme knuffelkonten zijn, ze vinden het vooral fijn als je ze over hun hoofdje en oren aait. De rest van het lichaampje kunnen ze een beetje eng vinden.
haantje:
De cavia's vandaag verwend met de eerste verse scheuten riet.
greet:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 23 april 2010, 13:52:16 ---
--- Citaat van: (Lelle) op 23 april 2010, 01:34:17 ---
--- Einde van citaat ---
Nijnen kunnen enorme knuffelkonten zijn, ze vinden het vooral fijn als je ze over hun hoofdje en oren aait. De rest van het lichaampje kunnen ze een beetje eng vinden.
--- Einde van citaat ---
En zo hun ogen sluiten van het genieten, dat vindt ik echt super. Dan laten ze zich helemaal gaan en worden slap. En dan die ene van ons maakte daar nog geluidjes bij, was echt grappig.
Alleen overlaatst zat ik bij de kapper, en die gaf mij een hoofdmassage, en dat was zo goed, mijn ogen vielen ook toe. Moest aan die konijnen denken, en schaamde mij wel een beetje, maar kon er niks aan doen. Héhé. Gelukkig waren de spiertrekkingen en geluidjes er niet bij. ;D Misschien meer iets voor de bekentenissendraad.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie