Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Viz op 15 juli 2005, 14:30:29 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 21 juni 2005, 13:28:57 ---Nou, denk je een paar azielige konijntjes een beter leven te geven, blijkt dat dat een vermogen kost!
--- Einde van citaat ---
Sorry, niet verkeerd opvatten, maar waarom zou het raar zijn als je voor konijnen veel geld zou (moeten) uitgeven om ze een fijn leven te geven?... Voor honden of katten geven mensen toch ook makkelijk een vermogen uit, waarom voor konijnen dan niet?! :-X
Isa die strijdt tegen het idee dat konijnen ´minder´ zouden zijn...
(Verder niet persoonlijk opvatten,hoor ;) )
--- Einde van citaat ---
Omdat ik de nijntjes niet in zo'n standaard rennetje wil, gaan we zelf een ren bouwen. Dat dat eerst ruim 100 euro kostte (nu met goedkoper gaas is het een stuk minder) vind ik erg veel (ik zeg niet dat ik het raar vind dat mensen dat er aan uit geven of nog meer). Zoveel geef ik ook niet uit aan een hondenriem of een kattenbak.
Viz:
Laat je je nijnen trouwens wel inenten?!, want myxomatose heerst momenteel weer en is ongeneesbaar en dodelijk...
Muis:
Kan dat plastic op het gaas geen kwaad?
Hizikigrrrl:
Ja ze worden ingeent en hopelijk eten ze niet aan het plastic. Mochten ze dat wel doen, dan valt er vast wel een vies goedje op te smeren. Bij paarden gebruiken ze dan hertshoornolie.
Mag ik haar een berkentak geven?? Ik lees wel dat jonge twijgjes goed zijn, maar die zitten hier te hoog. Een flinke tak ligt hier nog wel. Het leek me fijn voor haar als ze er op kon knagen.
Kiwi:
Volgens mij doe je konijnen een heel groot plezier met wilgentakken. Berkentakken zou ik niet weten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie