Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (94/156) > >>

haantje:
Sinds we op vakantie waren in augustus had ik het gedumpte konijn niet meer gezien. Paar keer bijna dagelijks geroepen en rondgekeken of ik hem ergens zag. Vorige week meende vriendje al dat ie hem 's nachts gezien had en nu zat ie weer als vanouds op de oprit. Toen ik hem riep, kwam ie gelijk aanhuppelen en hij at weer uit mijn hand  :D
Hij zag er best wel goed uit, beter dan van de zomer. En ondertussen zit er in het stuk land achter ons huis ook nog een konijn. Vermoedelijk ook uit gevangenschap, maar hij vertrouwt mensen niet zo.

haantje:
De cavia's zijn anderhalve week uit logeren geweest en kwamen pas de laatste dag een beetje los. De oppasser vond ze maar saai  ;D
Nu zijn ze dus weer thuis. Tijdens het verschonen van de bak hebben ze lekker over de keukenvloer getrippeld en nu liggen ze voldaan in het hooi te maffen :heart:

De gedumpte konijnen leven ook nog. Ik had een flinke berg wortels en droog brood voor ze achtergelaten in de tuin. Ze zijn behoorlijk hongerig. Wel een prachtig gezicht hoor: twee konijnen midden op een besneeuwde sloot :heart:

Hizikigrrrl:
Bij meisjesnijn Lapientje gieren de hormoontjes door het lijf. Alles dient gemarkeerd te worden, de tralies, de stoelpoten, zelfs het neusje van poes Nelis! Ook plast ze naast de kooi van Pluisje, die overigens heel boos wordt van haar geile geren en gesnif door de kooi.

Edda:
ik heb helaas van de week mijn Ko moeten laten inslapen, hij was inene heel erg ziek en de kansen waren zo minimaal dat ik hem de stress van dwangvoeden niet durfde aan te doen...
nu op zoek naar een zeer goed nieuw thuis met vriendje voor ons To Nijntje ...die zit nu alleen in haar buitenvilla en dat kan ik toch ook niet aan zien, een nijntje...naja...tje , zeg maar NIJN  alleen

Hizikigrrrl:
 :(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie