Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (14/156) > >>

Muis:

--- Citaat van: Zusje op 19 juli 2005, 09:36:47 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 18 juli 2005, 21:01:40 ---Hebben mannetjesnijnen ook tietjes?

--- Einde van citaat ---

Ja natuurlijk! Net als mannetjesmensen.

--- Einde van citaat ---

Bij muizen dacht niet hoor, dus zo normaal is dat niet, bij muisjes alleen de vrouwtjes.

Hizikigrrrl:
Ja, ik bedoelde tepeltjes. We waren aan het kijken of A. nu wel of niet een vrouwtje is. We laten het maar aan de expert over, want van de plaatjes op het internet wordt je ook niet wijzer.

En de nijntjes komen in een ren te lopen waarvan de bodem en de randen van beton zijn. Daarop komt een laag zand en gras. Daar graven ze zich echt niet uit.

fem fatale:

--- Citaat van: Muis op 19 juli 2005, 19:08:59 ---
--- Citaat van: Zusje op 19 juli 2005, 09:36:47 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 18 juli 2005, 21:01:40 ---Hebben mannetjesnijnen ook tietjes?

--- Einde van citaat ---

Ja natuurlijk! Net als mannetjesmensen.

--- Einde van citaat ---

Bij muizen dacht niet hoor, dus zo normaal is dat niet, bij muisjes alleen de vrouwtjes.

--- Einde van citaat ---
misschien heb je ze nog niet gezien, maar volgens mij hebben bij alle zoogdieren zowel mannen als vrouwen tepels

Mariek:
Dat dacht ik ook. Maar bij muizen zullen ze wel helemaal inieminie zijn. Ik heb de tepels van mijn cavia's nog eens goed bekeken en die van Kaat zijn wel 3 keer zo lang als die van Joep en Frum, wiens tepels meer twee sneue wratjes zijn.

fem fatale:
hebben cavia's er maar twee? mijn fretten hebben er zes volgens mij, maar wel lastig te vinden, dus misschien zijn het er wel 8

ik zal het even opzoeken: het zijn er 8

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie