Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (137/156) > >>

Hizikigrrrl:
Helaas is het weer mis met Pientje. Na een goed weekend waarin ze bijna weer normaal was, wilde ze vanaf gisterochtend bijna niet meer eten. Zelfs de wilgentakken niet, hoogstens een hooitje, een brokje en een beetje peterselie.

Haar een beetje met rust gelaten en geknuffeld, maar sinds vannacht toch weer 2 dwangvoedingen gegeven... Tja, wat is wijsheid? Misschien is voor haar gewoon de koek op, ze is al wat ouder, en dan vind ik het vervelend als ik haar zit te 'pesten' met die spuitjes. Naar de DA kan niet, dat geeft te veel stress. Dus ik kijk het maar weer een paar dagen aan, mét dwangvoedingen.

Amarillo:
Och jee. :-\
Beterschap voor je nijntje!

Laurie:
Wat naar Hiziki: hoe is het nu met Pien?

Hizikigrrrl:
Meh... niet zo. Ze wast zich ook amper, zit of ligt voornamelijk stilletjes te zijn. Ze heft vanochtend vroeg en een paar uur geleden dwangvoedingen gehad. Voor het slapen gaan doe ik het nog een keer. Morgen kijk ik verder.

Vind het zo sneu... Stel dat haar maagje niet zo goed werkt. Dan zit ik haar als een foiegras-gans vol te proppen :-\.

Hizikigrrrl:
Ze wordt morgenochtend opgenomen om te kijken of er toch sprake is van een baarmoederontsteking- of kanker. We gaan wel een max. behandelbedrag afspreken. De operatie en medicijnen hebben nu al 200 euro gekost. Toch een behoorlijk bedrag. Dat kan ik sowieso niet zelf betalen, dat moet mijn moeder doen.

Overigens is ze tot nu toe een goedkoop konijn geweest, nooit ziek. De keren dat ik met een konijn naar de DA moest, liep het altijd slecht af.

Hoe ver gaan jullie wat betreft dierenartskosten?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie