Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (15/156) > >>

Mariek:
Cavia's hebben er twee, iets boven hun liezen. Caviababietjes kunnen namelijk al vrij snel meeëten en hoeven niet wekenlang alleen maar op moedermelk te leven, zoals bijvoorbeeld konijnen (ik weet niet hoe het bij fretten zit). Cavia's worden ook al helemaal 'af' geboren, het zijn al helemaal cavia's alleen dan in mini-formaat. Hun ogen zijn open en ze zijn al helemaal behaard en kunnen vanaf het eerste begin al lopen.

fem fatale:
aha, fretten zijn 2 gram als ze worden geboren, kaal en de oogjes zijn gesloten
op foto's ziet het er redelijk embryonaal uit
ik weet niet precies hoe lang ze gezoogd worden,maar pas na 4 weken gaan de ogen open en krijgen ze hun tekening (en vanaf een week of 5-6 willen dierenwinkels ze al verkopen, aangeraden wordt 8-10 weken)

Muis:

--- Citaat van: fem fatale op 19 juli 2005, 19:25:48 ---
--- Citaat van: Muis op 19 juli 2005, 19:08:59 ---
--- Citaat van: Zusje op 19 juli 2005, 09:36:47 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 18 juli 2005, 21:01:40 ---Hebben mannetjesnijnen ook tietjes?

--- Einde van citaat ---

Ja natuurlijk! Net als mannetjesmensen.

--- Einde van citaat ---

Bij muizen dacht niet hoor, dus zo normaal is dat niet, bij muisjes alleen de vrouwtjes.

--- Einde van citaat ---
misschien heb je ze nog niet gezien, maar volgens mij hebben bij alle zoogdieren zowel mannen als vrouwen tepels

--- Einde van citaat ---

Ik heb dat van anderen gehoord, zelf heb ik er nooit echt naar gekeken, weet toch dat ze allemaal jongens zijn.

Hizikigrrrl:
A. heeft een vriendje! Hij heet P. en is een woest-behaard dwergje van 2,5 maand oud uit het asiel in Doetinchem. Aangezien hij nog niet gecastreerd is (nog geen balletjes), mogen ze voorlopig niet los bij elkaar, maar ze hebben al wel aan elkaar gesnuffeld door de tralies en ze lijken elkaar lief te vinden.

In het asiel daar hebben ze de alles mooi voor elkaar. Alle dieren hadden ruime verblijven en veel speelgoed. We hebben ook nog even met de kittens op de kittenszolder gespeeld :heart:.

Kiwi:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 juli 2005, 21:06:50 ---A. heeft een vriendje! Hij heet P. en is een woest-behaard dwergje van 2,5 maand oud uit het asiel in Doetinchem.
--- Einde van citaat ---

Leuk voor A.! En voor P. natuurlijk! :heart:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie