Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
meisbaer:
Ah, hopelijk komt hij er snel weer bovenop :pet:
Blijft lastig, met dure dierenartsrekeningen. Maar dan ben ik iemand die met m'n vorige dwerghamster vaste klant was bij de dierenarts (tandjes knippen elke 1,5 maand) en het er wel voor over had. Want het blijft toch je beestje.
neleH:
Ja dat is ook zo en het is echt een knuffelkonijn en een grappigerd, dus ik betaal het met liefde.
Ondertussen is hij alweer 2 nachtjes bij dokter Roel geweest. Als het goed is kan ik hem vanmiddag ophalen. Hij heeft de traanbuis doorgespoten om te controleren of deze goed in tact is (heeft hij een aantal keren gedaan en het ging steeds beter zei hij). Hij wil misschien een rontgenfoto maken maar hij is er niet van overtuigd dat het probleem bij het gebit zit (de reden om een foto te maken) en het konijn moet dan onder narcose. Dus dat doet hij liever niet. Hij eet ook als een malle dus ik geloof ook niet dat het een gebitsprobleem is.
Hoop dat het snel beter gaat want het is zo sneu op deze manier. Iedere keer dat zalven vindt hij ook niet leuk (en ik ook niet).
jol:
Beterschap voor het beestje.
Zalven avn een oog is inderdaad niet fijn, niet om te ondergaan en niet om uit te voeren.
neleH:
Een update, mijn konijn is weer thuis! Gisteren zijn 2 kiezen getrokken, er kwam een hoop pus bij vrij dus hopelijk is dit het geweest (€ 211,- plus de 180,- die ik al eerder uitgaf :o).
Hij blijft nu tm vrijdag binnen, krijgt metacam en weer andere oogzalf en dan moet hij vrijdag weer een antibiotica-injectie en nacontrole. Daarna mag hij weer naar buiten als het goed is (ik neem aan dat dit goed gaat, dacht dat dit normaliter niet zo kon maar de dierenarts zal het wel weten denk ik).
Gisteravond/ vannacht heeft hij braaf zijn bakje leeggegeten (met rucola, witlof, tomaat, appel, brokjes en wortel). Wat een superbunny is het toch. Kreeg complimenten van de assistentes dat het zo'n leuk, lief, makkelijk en relaxed konijn is (dat is het ook!).
jol:
:cheer:
Fijn dattie weer eet.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie