Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (18/156) > >>

Viz:

--- Citaat van: Kiwi op 11 augustus 2005, 13:21:23 ---Heej, ben je weer thuis? Bijwerken die weblog! :D

--- Einde van citaat ---

Haha, na mijn New York-Portugal-Duitsland tour ben ik sinds deze week weer fijn in ons koude kikkerlandje inderdaad :)
Enneh, kzal proberen vandaag of morgen weer het eerste logje te posten na de vakantiestop... ;)  

Die ongeduldige web-log verslaafden ook...  ::)    :P

Kiwi:

--- Citaat van: Viz op 11 augustus 2005, 13:56:54 ---Die ongeduldige web-log verslaafden ook...  ::)    :P

--- Einde van citaat ---

:yes: Ik ben zo nieuwsgierig naar je konijnen! Ze zijn nu niet meer van hun ouders te onderscheiden zeker, wat formaat betreft?

Viz:

--- Citaat van: Kiwi op 11 augustus 2005, 13:59:21 ---
--- Citaat van: Viz op 11 augustus 2005, 13:56:54 ---Die ongeduldige web-log verslaafden ook...  ::)    :P

--- Einde van citaat ---

:yes: Ik ben zo nieuwsgierig naar je konijnen! Ze zijn nu niet meer van hun ouders te onderscheiden zeker, wat formaat betreft?

--- Einde van citaat ---

Nou, ik stond inderdaad even met m'n ogen te knipperen toen ik na een maand in Ptgal weer thuiskwam...  (Na NY viel het nog wel mee) . Vooral drieling Kwik Kwek en Kwak zijn groooot geworden, idd evengroot als Terra. Pantoefl blijft toch nog steeds de kleinste, heeft ook nog steeds een 'kinduitrstraling' met haar kleine hoofdje en gezichtsuitdrukking :heart: . Grappig is wel dat ze alle vier in de rui zijn en daardoor donkere 'strepen' op hun rug hebben. Terra heeft verder een wat dikker hoofd en het begin van een wam waardoor ze nog te herkennen is :)  En Maya... tsja Maya is gewoon nog steeds Maya... Net als Lola en Tim die gezellig in de tuin samenwonen en dol op elkaar zijn. Gisteren zaten ze gezellig naast elkaar dezelfde richting in de tuin in te kijken. Oren ook precies dezelfde kant op gespitst natuurlijk :) :heart:

Viz:
Dit kon ook bij 'leuke dingen die huisdieren doen', maar vanwege het vervolg toch maar hier:

Met Kwak gaat het helemaal goed :D , al bij het ophalen zat hij al beweeglijk in z'n draagmandje :)  :heart:
Thuis begon hij alweer vrij snel te eten en te keutelen, gaat helemaal goedkomen dus! Voor de zekerheid moet hij nog wel 2 maandjes apart van de anderen, maar hij heeft wel voldoende contact met ze.  :)

En berichtje speciaal voor Kiwi: De eerste web-log komt morgen, want ik ben nu doodmoe en we gaan zo lekker passief een film kijken in bed :)

Groetjes, Isa en konijnenbende

Sam:
Fijn om te horen dat alles OK is. Moet dit beestje nu geen andere naam hebben? Het is wel zielig om Kwak te heten en kwakkie-loos door het leven te gaan :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie