Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Dieren(leed) in het nieuws

<< < (16/175) > >>

Kiwi:
Ik weet niet of het jammer is dat dat gebeurt. Moet je zo'n beest dan maar weg laten kwijnen?

Draek:

--- Citaat van: Kiwi op 14 maart 2005, 16:12:41 ---Ik weet niet of het jammer is dat dat gebeurt. Moet je zo'n beest dan maar weg laten kwijnen?

--- Einde van citaat ---

Het is maar de vraag of dat gebeurt (dat denken ze alleen). Vind zulke redenen niet echt de juiste om een dier in te laten slapen. Het dier kan misschien nog lang doorleven en niet perse constant treurig zijn.

Kiwi:

--- Citaat ---..die bijna een week lang niet van zijn overleden baas week..
...Het dier is nogal éénkennig, oud en ziek,en nu ook erg verdrietig...
...12 jaar oude...
--- Einde van citaat ---

Dit lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat het beestje het nu niet naar zijn zin heeft. Waarom zou je 'm de korte tijd die hij nog te leven heeft (een herder van 12 heeft volgens mij niet heel veel jaar meer te leven) nog kwellen door 'm bij een andere baas onder te brengen?
Ik dacht juist dat jij altijd zo voor het welzijn van het dier was, en dat jij altijd beweert dat je wel degelijk kunt zien of een dier gelukkig is of niet?! ??? Dit lijkt me een heel duidelijk gevalletje 'niet gelukkig'!

willem:

--- Citaat van: Kiwi op 14 maart 2005, 16:44:03 ---
--- Citaat ---..die bijna een week lang niet van zijn overleden baas week..
...Het dier is nogal éénkennig, oud en ziek,en nu ook erg verdrietig...
...12 jaar oude...
--- Einde van citaat ---

Dit lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat het beestje het nu niet naar zijn zin heeft. Waarom zou je 'm de korte tijd die hij nog te leven heeft (een herder van 12 heeft volgens mij niet heel veel jaar meer te leven) nog kwellen door 'm bij een andere baas onder te brengen?
Ik dacht juist dat jij altijd zo voor het welzijn van het dier was, en dat jij altijd beweert dat je wel degelijk kunt zien of een dier gelukkig is of niet?! ??? Dit lijkt me een heel duidelijk gevalletje 'niet gelukkig'!

--- Einde van citaat ---
Ben het weer eens helemaal eens met Kiwi

Kiwi:

--- Citaat van: willemk49 op 14 maart 2005, 16:50:49 ---Ben het weer eens helemaal eens met Kiwi
--- Einde van citaat ---

:heart: Dat hoor lees ik altijd graag! ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie