Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Vieze vliegende mieren

<< < (6/7) > >>

Lovelocker:
Als mens maak je je afwegingen,he. Laatst waren er zoveel mieren die omhoog kwamen dat ik onmogelijk op mijn terrasje kon zitten, maar ik schatte in: 'voor 1 of 2 dagen, vooruit maar'. Dus ik heb niet op mijn terrasje gezeten. Het was maar 1 dag.
Die slakken zitten aan mijn geliefde plantsjes te vreten. Ik laat de tuinslak in leven, want die doet ze geen kwaad en wil ik bevoordelen. Veel wat binnen terecht komt vang ik en laat ik weer los, maar muggen gaan vangen 's nachts...jezus...ik wil slapen, niet op expeditie. Mijn genomen maatregelen zodat ze niet binnen komen helpen trouwens heel goed. Er zijn sowieso weinig muggen dit jaar.

LelleL:
Volgens mij had ik het al gepost ergens, maar de muggen hebben een voorkeur voor mn hond boven mij. Of zo lijkt het; ik word amper meer geprikt en hoor woef soms 's nachts happen naar die zoemertjes.
Zielig he, voor mn hondje. :hypocrite:

Amarillo:

--- Citaat van: Lelle op 15 augustus 2009, 17:09:57 ---Nooit veel tijd mee kwijt! Hele nachten heb ik achter die pokke zoemertjes aan gezeten.
Vandaar de levenspanne van 3 dagen, want na drie nachten zonder slaap ben ik in staat een hamburger te eten (nee hoor), maar dan gaat zo'n kleintje er dus aan.

--- Einde van citaat ---

Daarom zeg ik dat je ze in een glaasje moet vangen. Niet in een doosje. Een doosje zien ze aankomen, een glaasje niet echt.
Ik heb overigens nog maar 1 mug in m'n huis gehad dit jaar, wat Lovelocker ook doet dus: voorkomen is beter dan genezen.
En nouja, als een mug me uit m'n slaap houdt met z'n gezoem, dan besteed ik liever even een paar minuten of een kwartiertje ofzo aan het vangen ervan dan dat ik me de rest van de nacht aan het gezoem lig te ergeren.

Ligfietsertje:

--- Citaat van: cal¡mero op 16 augustus 2009, 23:57:08 ---En nouja, als een mug me uit m'n slaap houdt met z'n gezoem, dan besteed ik liever even een paar minuten of een kwartiertje ofzo aan het vangen ervan dan dat ik me de rest van de nacht aan het gezoem lig te ergeren.

--- Einde van citaat ---

Je kan je ook gewoon even stil houden dat dat beest rustig kan steken en zich vol kan zuigen met bloed.  Eens volgezogen zal zij (tja, die vervelende vrouwen ook  ;D ) echt wel ophouden met rond je hoofd te zoemen.

Amarillo:
Nee, dat kan ik niet.
Echt. Dat gezoem! Daarvan raak ik echt binnen 3 tellen verschrikkelijk geïrriteerd, en denk maar niet dat ik dat kl&^tebeest dan nog ga uitnodigen om zo'n f^&%*cking jeukende bult te veroorzaken op mijn lijf. Dacht het niet. :steam:

Verder ben ik best prettig in de omgang hoor ;), maar er zijn dus grenzen en die liggen dáár.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie