Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Heel veel fruit ook OK?

<< < (5/8) > >>

Lovelocker:
Je moet proberen het kaf van het koren te scheiden. Kijk: water drinken na een vrucht, dat lijkt me een zinnig advies. Dat van het niet meteen tanden poetsen ook.
Als je naar de huisarts zou gaan, alleen om te vragen of het wel goed is 10 stuks fruit te eten op een dag... :nooo:

Marizzie:
hihi  :D

Selly:
hey ik schreef: als je toch een keer bij de huisarts bent, vraag dan eens hoe het zit. Want het is op zich best merkwaardig dat je erg weinig energie hebt als je geen tien stuks fruit eet. Ook zonder tien stuks fruit moet een mens energie hebben, en als je dat niet hebt, is dat best het vermelden waard als je toch bij de huisarts bent

Hizikigrrrl:
Negatief denken en een energie-gebrek kan idd door een laag bloedsuikergehalte komen en als ik jou zo hoor, dan denk ik wel dat je dat hebt. Zowel chocolade als fruit hebben vrijwel hetzelfde effect daarop door het hoge suikergehalte. Je hoeft er niet voor naar de huisarts, maar als ik jou was zou ik het wel een beetje indammen omdat je glucosegehalte zo idd nogal schommelt.

Misschien kun je beginnen met het innemen van iets van eiwitten bij je fruit, zoals een kop yoghurt. Hierdoor worden de suikers langzamer opgenomen.

viv:
10 stuks fruit hoe krijg je het binnne?
het lijkt me eerlijk gezegt wel een beetje veel van het goede!

als ik er 2 per dag eet ben ik blij,  :O

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie