Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Lekker fit met vlees (?)

(1/14) > >>

Leentje:
www.lekkerfitmetvlees.nl

Ik zag de reclame op tv, het slaat gewoon helemaal nergens op! Met vlees kan je fit zijn, maar zónder ook hoor! Echt idioot gewoon, ze doen net alsof je zonder vlees niet kan leven ofzo... >:(

bienne:
 :O :O
Ik heb al 6 jaar geen griep meer gehad...... Dus hoe zo fit met vleess??! Met vegetarisch ben je dus OOK fit

willem:
Ik heb wel eens het idee dat vlees extra veel virussen overbrengt. Een verkoudheids- en griepvirus wordt vooral overgedragen via handencontact rechtstreeks of indirect. Dus handjesschudden of een deurkruk vastpakken zijn bijvoorbeeld grote boosdoeners doordat de andere hand vol zit met die lastige virussen. Een slager of degene die in de keuken staat en verkouden is of een griepvirus bij zich draagt zet dit virus over op een 'levend' product. Het zou me niets verbazen als de vermenigvuldiging van het virus op vlees sterker doorzet dan op een deurkruk. De kans dat je besmet wordt is daarmee dan ook groter geworden. Het is een veronderstelling, maar zou dit niet te bewijzen zijn? In mijn omgeving zijn de vegetariërs altijd minder erg ziek dan de vleeseters. Misschien is dat in jullie omgeving ook wel.

Sanja:
Ik denk niet dat dit iets te maken heeft met slagers hoor. Het meeste vlees wordt toch verwarmd en dan gaan die bacterieën toch wel dood?

Mariska:
Ik vind die spotjes ook erg vervelend. Alsof er nu te weinig vlees gegeten wordt....Het is nergens voor nodig om reclame te maken voor vlees, aangezien er al zoveel vlees gegeten wordt.

Net zoals eerst die vreselijke spotjes voor varkensvlees en kippenvlees...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie