Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Getest op dieren

<< < (22/28) > >>

LelleL:
Moesten we toch maar een dagje ZH prikken :)

Aarrghh nou heb ik zin in sauna én frambozen.

Hmmm er was toch een off topic smiley?

Nope:
Bij het kopen van cosmetica (gel, shampoo, douchegel etc.) let ik wel op proefdiervrij. Het enige wat ik dan niet proefdiervrij koop zijn scheermesjes. Gilette scheert nou eenmaal duidelijk soepeler dan de meeste andere merken die ik geprobeerd heb. Heeft iemand tips voor scheermesjes die proefdiervrij zijn en toch lekker soepel scheren?

Dot:

--- Citaat van: *Lelle* op 18 november 2009, 21:01:52 ---Ik denk dat ik dan maar op snelle make up les moet. Als ik het in vijf minuten probeer ben ik daarna een half uur bezig alles uit te wissen  ::)

--- Einde van citaat ---

Dan moet ik maar met je mee op les.

LelleL:

--- Citaat van: Nope op 19 november 2009, 19:17:08 ---Bij het kopen van cosmetica (gel, shampoo, douchegel etc.) let ik wel op proefdiervrij. Het enige wat ik dan niet proefdiervrij koop zijn scheermesjes. Gilette scheert nou eenmaal duidelijk soepeler dan de meeste andere merken die ik geprobeerd heb. Heeft iemand tips voor scheermesjes die proefdiervrij zijn en toch lekker soepel scheren?

--- Einde van citaat ---

Ik ga toch ook echt voor gilette, al die andere troep snijd ik mn benen mee open. (Heb trouwens, nog fouter van die blauwe wegwerp mesjes, maar vind ze zo fijn).
Ben wel benieuwd wat voor een diervriendelijke alternatieven hiervoor zijn!

Lady d'Arb@ñville:
Gewoon een scheermachientje. Supergoedkoop in het gebruik ook nog eens.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie