Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Getest op dieren
Nope:
--- Citaat van: @ñ Lemmens op 19 november 2009, 20:19:22 ---Gewoon een scheermachientje. Supergoedkoop in het gebruik ook nog eens.
--- Einde van citaat ---
Je hebt geen idee. Als man met behoorlijk dikke haren is het nog lastig genoeg om glad te scheren. Een scheerapparaat is wat dat betreft een hele slechte optie. :P
LelleL:
Hihi, dacht dat nope een vrouw was.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: Nope op 19 november 2009, 20:58:43 ---
--- Citaat van: @ñ Lemmens op 19 november 2009, 20:19:22 ---Gewoon een scheermachientje. Supergoedkoop in het gebruik ook nog eens.
--- Einde van citaat ---
Je hebt geen idee. Als man met behoorlijk dikke haren is het nog lastig genoeg om glad te scheren.
--- Einde van citaat ---
Om die reden ben ik nou juist van nat scheren afgestapt. Lastig, pijnlijk, en de mesjes zijn al na een keer gebruiken bot. En zolang ik dagelijks scheer, gaat het met een machientje prima. Als ik drie dagen niet scheer wordt het een masochistische bezigheid, zeker als de batterijtjes bijna leeg zijn. Verder moet het wel een machine met roterende koppen zijn. Die trildingen zijn niks, daar passen m'n haartjes nog niet eens doorheen.
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: *Lelle* op 19 november 2009, 21:00:28 ---Hihi, dacht dat nope een vrouw was.
--- Einde van citaat ---
Hihi, ik denk dat nope dat van mij dacht.
Nope:
--- Citaat van: @ñ Lemmens op 19 november 2009, 21:14:34 ---
--- Citaat van: *Lelle* op 19 november 2009, 21:00:28 ---Hihi, dacht dat nope een vrouw was.
--- Einde van citaat ---
Hihi, ik denk dat nope dat van mij dacht.
--- Einde van citaat ---
Uhuh! ;D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie