Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Getest op dieren

<< < (26/28) > >>

bambi:

--- Citaat van: Arthur op 21 november 2009, 09:29:32 ---:P Een man in een jurk?

--- Einde van citaat ---

Why not? je wil toch meer jurken op straat? Dinges bij ranking the stars, was het Mike de Boer? Stond best sexy, een mooie rok.

Arthur:

--- Citaat van: bambi op 21 november 2009, 09:49:52 ---
--- Citaat van: Arthur op 21 november 2009, 09:29:32 ---:P Een man in een jurk?

--- Einde van citaat ---

Why not? je wil toch meer jurken op straat? Dinges bij ranking the stars, was het Mike de Boer? Stond best sexy, een mooie rok.

--- Einde van citaat ---

Nee... Als het bij een overtuiging hoort zoals bij Arabische mannen, okay, maar in Nederland is dat nooit zo geweest, why start now?

Niet mijn ding. Net als dat Schotten een Schotse rok moeten dragen en niet de vrijgezellen op het Rembrandtsplein.

LelleL:
Als vegetarier moet je de producten waar dit in verwerkt is zeker ook niet willen gebruiken?
http://www.nu.nl/buitenland/2127085/mensen-vermoord-lichaamsvet-in-peru.html

Nope:

--- Citaat van: *Lelle* op 21 november 2009, 21:31:39 ---Als vegetarier moet je de producten waar dit in verwerkt is zeker ook niet willen gebruiken?
http://www.nu.nl/buitenland/2127085/mensen-vermoord-lichaamsvet-in-peru.html

--- Einde van citaat ---

Doet me denken aan Fight Club. Ben benieuwd of de daders daar hun inspiratie vandaan hebben...

greet:
Wel, hier in de krant stond het ook, maar wel met de uitdrukkelijke vermelding dat het wel erg waarschijnlijk niet waar was dat van de cosmeticaindustrie. Die zouden dat nooit kunnen doen, omdat menselijk vet rare reacties zou kunnen geven, ofzoiets. Trouwens, waarom duur menselijk vet wanneer ander vet net zo goed is?

Anyways, vraag mij dan af waarom ze het wel deden. Rare rituelen ofzo? Wat zou een kilo vet eigenlijk opbrengen op de zwarte markt?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie