Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Getest op dieren

<< < (5/28) > >>

brenda_lelie:
bron??

wendy:
Ik ben al heel lang opzoek naar een antwoord of de parfum van dolce & gabbana , light blue ook op dieren getest is of dat er iets anders van een dierprodukt in zit... kan er maar niet achter komen...
Wat volgens mij wel zo is is dat dolce & gabbana bont gebruiken in hun kleding lijn...weet t niet zeker maar dan heb ik direkt ook al een afkeer van hun parfum.... maar hij ruikt zo lekker dus zou het graag zeker willen weten... iemand????

Lynnova-Geerhartje:
En Yves Rocher, iemand daar up to date over?  Onlangs stond in hun blaadje (mijn moeder is grote fan) nog een statement dat niks op dieren is getest.  Maar hier hoorde ik eindproducten wel...  Toch, het meeste van hun producten zijn helemaal plantaardig.  Overigens, ik dacht ALLE maar blijkbaar niet waar; lippenstiftjes met bijenwas en lippenbalsem met ''castor oil'...   >:( Is dit nu echt van bevers?!  Had er nog nooit van gehoord...

Lx

Edit: foutje: de eindproducten van Yves Rocher zouden niet op dieren getest zijn, maar de ingrediĆ«nten wel.  Iemand die dat met zekerheid weet?

Sanja:
???

Castor oil is plantaardig hoor! Zie hier.

Lynnova-Geerhartje:
 ;D Ha, oef, dan is het goed.  Bedankt!  Had het ook zelf eens kunnen googlen, :bloos: maar ja, niet meer aan gedacht en toen zag ik deze draad...  Maar kon ook bijna niet natuurlijk, dat dat dierlijk was.  Ik had net voor ik dat ontdekte ergens een stand van lippenstiftjes gezien waar opstond: "with castor oil" en een prentje van een bever...  Daarom dus.  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie