Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Getest op dieren

<< < (18/28) > >>

Carmen San Diego:
Dat bedoel ik: je denkt toch niet werkelijk dat ik om half zeven 's ochtends niks beters te doen heb dan m'n gezicht in de primer zetten en bepoederen? Allemaal onnodige make-up wat mij betreft. Kost geld, kost tijd en voor m'n uiterlijk is het ook niet nodig.

Muppet:
Kun je een half uur langer slapen, hoef je ook geen donkere kringen weg te werken  ;)

Arthur:

--- Citaat van: Carmen San Diego op 18 november 2009, 00:11:07 ---Dat bedoel ik: je denkt toch niet werkelijk dat ik om half zeven 's ochtends niks beters te doen heb dan m'n gezicht in de primer zetten en bepoederen? Allemaal onnodige make-up wat mij betreft. Kost geld, kost tijd en voor m'n uiterlijk is het ook niet nodig.

--- Einde van citaat ---

Wat dat laatste betreeft maak je mij nieuwsgierig, Carmen...

Nee, ik heb het ook niet over dagmake-up. Maar ik ging er dan ook vanuit dat je overdag geen glitters gebruikt? Mocht je een keer een visagist nodig hebben...

Carmen San Diego:
Ik ben zelf errug handig met make-up, al zeg ik het zelf. Misschien doe ik het niet zoals een visagist het zou doen, maar in ieder geval ziet het er altijd mooi uit.

En hoezo nieuwsgierig? Wat ik bedoel is dat ik gewoon een mooie goed verzorgde huid heb. Vroeger gebruikte ik meer make-up op m'n huid, maar sinds ik goede verzorgingsproducten heb gevonden is dat niet meer nodig. Mensen zeggen regelmatig jaloers te zijn op mijn gave huid sinds ik die producten gebruik.

Wat ik bedoel met glittertjes zijn gewoon glimmende deeltjes die soms in oogschaduw zitten, geen echte glittertjes. Alhoewel met de kleuren die ik gebruik, glitters ook nog wel zouden kunnen =D

http://www.bourjois.nl/catalogus/make_up/ogen/oogschaduw/shimmering_shine
Die gebruik ik ook gewoon overdag, de goudkleurige dus. Om maar wat te noemen. Ik kom ermee weg om felle kleuren te gebruiken, dat zal over twintig jaar vast niet meer lukken.  :'(

Arthur:

--- Citaat van: Carmen San Diego op 18 november 2009, 00:25:12 ---Ik ben zelf errug handig met make-up, al zeg ik het zelf. Misschien doe ik het niet zoals een visagist het zou doen, maar in ieder geval ziet het er altijd mooi uit.

En hoezo nieuwsgierig? Wat ik bedoel is dat ik gewoon een mooie goed verzorgde huid heb. Vroeger gebruikte ik meer make-up op m'n huid, maar sinds ik goede verzorgingsproducten heb gevonden is dat niet meer nodig. Mensen zeggen regelmatig jaloers te zijn op mijn gave huid sinds ik die producten gebruik.

Wat ik bedoel met glittertjes zijn gewoon glimmende deeltjes die soms in oogschaduw zitten, geen echte glittertjes. Alhoewel met de kleuren die ik gebruik, glitters ook nog wel zouden kunnen =D

http://www.bourjois.nl/catalogus/make_up/ogen/oogschaduw/shimmering_shine
Die gebruik ik ook gewoon overdag, de goudkleurige dus. Om maar wat te noemen. Ik kom ermee weg om felle kleuren te gebruiken, dat zal over twintig jaar vast niet meer lukken.  :'(
--- Einde van citaat ---

Welja, tegen die tijd is daar vast een gemakkelijk verkrijgbare oplossing voor. ;)

Dus je hebt een getinte huid, aangezien je zegt met felle kleuren weg te komen?

Ik bedoel dat ik als coach van modellen altijd benieuwd kan zijn naar iemands uiterlijk, bij dezen dus naar dat van jou.  8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie