Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Getest op dieren
Arthur:
Tja, ik hou er wel van...
ARTHUR en zusje JESSICA
greet:
--- Citaat van: Arthur op 18 november 2009, 14:06:44 ---Tja, ik hou er wel van...
ARTHUR en zusje JESSICA
--- Einde van citaat ---
Van okselhaar? 8)
Arthur:
Jaja, zag je het? ;)
fem fatale:
--- Citaat van: Arthur op 18 november 2009, 13:54:36 ---De meeste van min vriendinnen of vrouwelijke collega's zien eruit alsof ze uit de Elle of Vogue gestapt zijn zónder dat het lijkt dat ze teveel hun best hebben gedaan. Dat is een kunde dat door oefening gebaart wordt. Ik weet van hen dat ze niet langer dan 15 minuten bezig zijn.
--- Einde van citaat ---
Ik vind 15 minuten nog lang. Doordeweeks ben ik met douchen, aankleden, dagcreme én make-up in 20 minuten klaar. En ik doe lang over het aankleden, want ik moet eerst mijn braces aandoen, en dat is een enorm gepiel als je net gedoucht hebt. Maar ik draag wel altijd jurken of rokken en hoge hakken (maar da's makkelijk als je in een rolstoel zit.)
LelleL:
--- Citaat van: fem fatale op 18 november 2009, 14:48:26 ---
--- Citaat van: Arthur op 18 november 2009, 13:54:36 ---De meeste van min vriendinnen of vrouwelijke collega's zien eruit alsof ze uit de Elle of Vogue gestapt zijn zónder dat het lijkt dat ze teveel hun best hebben gedaan. Dat is een kunde dat door oefening gebaart wordt. Ik weet van hen dat ze niet langer dan 15 minuten bezig zijn.
--- Einde van citaat ---
Ik vind 15 minuten nog lang. Doordeweeks ben ik met douchen, aankleden, dagcreme én make-up in 20 minuten klaar. En ik doe lang over het aankleden, want ik moet eerst mijn braces aandoen, en dat is een enorm gepiel als je net gedoucht hebt. Maar ik draag wel altijd jurken of rokken en hoge hakken (maar da's makkelijk als je in een rolstoel zit.)
--- Einde van citaat ---
En je bent leuk opgemaakt, of was dat speciaal voor ons?
Ik red dat niet hoor. Ik voer de huisdieren met tandenborstel in mn mond, borstel mn haar in de auto, en heb dit alles al een keer verteld :)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie