Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Tamiflu bestellen?

<< < (3/8) > >>

Lovelocker:
Ik vind dat je toch vooral op deskundigen moet varen. Het virus gaat nog niet van mens tot mens over. Zolang je geen vogelslachter bent, is er dus nauwelijks nog een risico. Bovendien is er wel resistentie tegen dat middel gevonden.
Men is druk in de weer met een vaccin. Dat zal naar verwachting 3 jaar duren.

Een straat oversteken is vooralsnog veel gevaarlijker.

B@ñ@ñenschuimpje:

Ik zou emigreren als ik jou was, J@n!  :P
Had je geen plannen in de kast liggen voor Groenland of zo?

J@n:

--- Citaat van: AHr. frAHBG@ñGBHAMN op 20 oktober 2005, 10:17:16 ---
Ik zou emigreren als ik jou was, J@n!  :P
Had je geen plannen in de kast liggen voor Groenland of zo?

--- Einde van citaat ---

Volgens mij wilde ik naar de Orkney-eilanden, maar daar ben ik ook weer van teruggekomen. Altijd nattigheid. Bah.

Lovelocker:
Daar zijn geen pinguins, meld ik maar even, wellicht ten overvloede. Op Groenland, bedoel ik: je postte een fractie eerder, Jan. Ik weet niet hoe het met de vogels op Groenland zit; op de Orkney-eilanden barst het er volgens mij van. En er zitten er bij die heel wat afvliegen.

Weet je: ik moet opeens denken aan een statistiekje dat ik ooit zag. Het ging over gezondheidsrisico's en wat men uitgaf aan preventie afgezet tegen het aantal dodelijke slachtoffers.
Enorme sommen geld werden uitgegeven per dode door gekke-koeienziekte of legionella. Dat liep echt in de nullen. Het is heel lullig als net jouw opa na een bollententoonstelling is overleden...maar als je nu eens heel nuchter kijkt...
En je ziet wat het wagenpark, rookwaar of vervetting aanricht...

J@n:

--- Citaat van: Selly op 19 oktober 2005, 22:56:21 ---Maar denk je dat je er dan snel genoeg bij bent om dat spul te slikken. Op welk moment neem je die Tamiflu dan? En ga je dat aan je huisarts vragen? Ik ga een bevriende huisarts maar eens om advies vragen

--- Einde van citaat ---

Op de site staat: "De behandeling zo snel mogelijk beginnen, uiterlijk 48 uur nadat de symptomen zijn begonnen." Dat moet goed te doen zijn.

Ik denk niet dat ik naar de huisarts ga, maar van de internet-doktersdienst gebruikmaak.

Natuurlijk is het allemaal heel voorbarig en zal het zo'n vaart niet lopen. Maar als ik voor niet al te veel geld aan dat spul kan komen, denk ik: beter zeef dan zorry.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie