Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kwelling en principes
Christiaan:
--- Citaat van: Maud op 02 januari 2004, 22:57:39 ---Ik was voor kaassoufflees gegaan, die zijn veel lekkerder :)
--- Einde van citaat ---
Ik heb wel één keer een kaassoufflee gehad, en ondanks het feit dat ik zoiets kazigs wel binnen wist te houden (gesmolten kaas is lang een :nooo: geweest), wat wel er aan gelegen zal hebben dat er niet zoveel kaas in zat, kon ik me niet voorstellen dat mensen dat lekker vonden.
maud:
Kaassoufflees waren vroeger echt het aller aller aller aller lekkerste dat ik me kon bedenken :kwijl:
Ja als dat smerige dierenleed er niet bij mij automatisch aan vast zat geplakt was dat nog wel zo geweest.
maud:
--- Citaat van: Maud op 02 januari 2004, 23:09:54 ---Kaassoufflees waren vroeger echt het aller aller aller aller lekkerste dat ik me kon bedenken :kwijl:
Ja als dat smerige dierenleed er niet bij mij automatisch aan vast zat geplakt was dat nog wel zo geweest.
--- Einde van citaat ---
WTF volgens mij is het nog steeds t lekkerste :-[
Maar eten doe ik het natuurlijk niet, om het aangeplakte..
*gaat lekker wegdromen over knapperige korstjes die openbarsten waar de gesmolten kaas tussenuit stroomt :kwijl:*
;)
Christiaan:
Als we nog even doorpraten over hoe lekker ze wel niet zijn krijgen we jou nog wel aan het zondigen, of niet? ;)
maud:
--- Citaat van: Christiaan op 02 januari 2004, 23:16:19 ---Als we nog even doorpraten over hoe lekker ze wel niet zijn krijgen we jou nog wel aan het zondigen, of niet? ;)
--- Einde van citaat ---
No way.. :eh:
Nee, serieus niet. Ik zou niet alleen iets doen wat niet zo best is voor de dieren, voor mijn gevoel zou ik ook mezelf er ongelooflijk mee naar beneden halen. Want alles waar ik voor sta, daar ga ik dan zelf tegenin. Dat gaat niet. :nooo:
gelukkig :)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie