Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Kwelling en principes

<< < (21/41) > >>

ellen:

--- Citaat van: Maud op 12 mei 2004, 16:47:13 ---Sorrie hoor maar ik vind het echt belachelijk dat je na een paar zinnen al pillen krijgt voorgeschoteld  :o Zooo die kan zn kuurtje in zn poepgat steken! :angry6:   ;D

--- Einde van citaat ---

Kijk, jij bent niet de enige die bijholte-ontsteking hebt gehad en als die nog eens op kunt zetten, herken je het zelf ook heel makkelijk.  En ja, voor een bijholte-ontsteking worden nu eenmaal antibiotica voorgeschreven. (dat zou zelfs mijn huisarts doen, die dat -terecht- niet zo snel doet)

Ik ben bang dat het voor stomen een beetje te laat is.

Edit: Bestaan er antibiotica-zetpillen? Vast wel..

maud:
Okee hij zei zelf dat ik ook kon stomen, en de homeopatische middeltjes kon gebruiken.  :)

femke:
Ik had het vorig jaar, en heb het ook met stomen gered. Ik moest van m´n dokter alleen wel 3 X per dag stomen (voor een aantal weken). Anders zou het niet genoeg helpen zei ze.

Verder moest ik mijn neus openhouden met zo´n spray met fysiologische zoutoplossing (van de hema of vsm).

Ook ben ik toen begonnen met een multivitamine (voor de afweer enzo, slik ik nu nog steeds).

maud:

--- Citaat van: femke op 12 mei 2004, 19:25:25 ---Verder moest ik mijn neus openhouden met zo´n spray met fysiologische zoutoplossing (van de hema of vsm).
--- Einde van citaat ---

Oja dat moest ik ook, was ik alweer vergeten :bloos:

Hmm slikken word nu ook pijnlijk en mn kin voelt beurs  :-\ :(

kimske:
ooh, wat een feet van herkenning dit topic, dat ik nu pas lees...

Hebben jullie ook wel eens, dat je bij aanrdappelkroketjes wilt eten, je ziet E471 op staan, dat je dan jezelf aan aanpraten dat het vast de plantaardige versie is?? Vroeger kon ik mezelf zo voor de gek houden maar nu... Zondigen mag best vinnik, alleen ik maak mezelf dat vies. Denk alleen maar aan wat er evt. in kan zitten... het is bij mij dan niet eens meer dierenleed wat me tegenhoudt, maar walging...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie