Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Kwelling en principes

<< < (23/41) > >>

Elsbeth:
Ik begin een slappe lul te worden. De laatste tijd wel eens een stukje vis gegeten (niet als maaltijd ofzo). Het probleem bij mij met vis is, is dat ik het niet eet, omdat ik het hypocriet vind om wél te eten, maar eigenlijk vind ik het niet 'zielig' (geen website's met foto's van dooie vissen s.v.p. --> I know!). Best wel lastig, vooral omdat ik sommige vis echt lekker vind!  :-\

Viz:
Sinds wij (bijna) alles biologisch eten, heb ik gelukkig geen last meer van die stomme e-nummers :) Tscheelt ook heel wat getuur op de verpakkingen in de supermarkt :)

Biologisch, das toch logisch!!   :D  :yes: :yes: :yes:

suussie:

--- Citaat van: Elsbeth op 06 juli 2004, 15:23:41 ---Ik begin een slappe lul te worden. De laatste tijd wel eens een stukje vis gegeten (niet als maaltijd ofzo). Het probleem bij mij met vis is, is dat ik het niet eet, omdat ik het hypocriet vind om wél te eten, maar eigenlijk vind ik het niet 'zielig'
--- Einde van citaat ---

:(

Ik ga geen hele preek houden, wil alleen maar ff zeggen dat vissen ook gevoel hebben.  ;)

Gabs:
hmmm, nee sinds ik besloten heb om vegetarisch te eten (elf en een half jaar geleden) walg ik bij de gedachte vlees te moeten eten, terwijl ik vlees als kind erg lekker vond. het is bijna net zoiets geworden als poep, iets wat je gewoonweg niet eet...

Toeps:

--- Citaat van: Viz op 06 juli 2004, 17:53:09 ---Sinds wij (bijna) alles biologisch eten, heb ik gelukkig geen last meer van die stomme e-nummers :) Tscheelt ook heel wat getuur op de verpakkingen in de supermarkt :)

Biologisch, das toch logisch!!   :D  :yes: :yes: :yes:

--- Einde van citaat ---

Precies! Ik heb nu ook de neppe FruitKicks van de natuurwinkel, fruitbreak heeft het. Daat zitten gelukkig niet van die dubieuze toegevoegde vitamines in.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie